Mä en oo koskaan tavannut sellasia ihmisiä kuin palstalla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja HP:
Olet tavannut, kaikki nämä jaetut ajatukset vain ovat sellaisia, joista ei vieraskoreuden takia puhuta ääneen, vaan ne käy vain päässä. Hyvin harva puhuu asioistaan suoraan ja ne jotka puhuvat suoraan ovat oikeastaan hieman mauttomia, koska eivät osaa olla hienotunteisia.

Miksi asioista ei voisi puhua suoraan? Meillä töissä on ihan sovittu, että asioista puhutaan suoraan, ei selän takana eikä kiertoteitä.

No joo, mutta tuskin sinäkään suoruuden ja rehellisyyden nimissä kuittaisit kaverin valituksen aamuruuhkista sanomalla 'vi--uux lähit niin myöhään'. Näinhän palstalla usein toimitaan. Onneksi kaikki ei tee näin ;)

Oikeesti, miksei lähtenyt aikasemmin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Mä luulen että suurin osa palstalaisista on palstalla paljon mukavampia mitä oikeassa elämässä....

Näinkin, ja kääntäen ovat oikeessa elämässä hiljaisia, mitättömiä hissukoita, mutta palstalla pääsevät pätemään, kun ei tarvii vastata irl.

Alkuperäinen kirjoittaja HP:
Olet tavannut, kaikki nämä jaetut ajatukset vain ovat sellaisia, joista ei vieraskoreuden takia puhuta ääneen, vaan ne käy vain päässä. Hyvin harva puhuu asioistaan suoraan ja ne jotka puhuvat suoraan ovat oikeastaan hieman mauttomia, koska eivät osaa olla hienotunteisia.

Miksi asioista ei voisi puhua suoraan? Meillä töissä on ihan sovittu, että asioista puhutaan suoraan, ei selän takana eikä kiertoteitä.

Kuinka monella on pokkaa sanoa työkaverille esim; voi jumalauta sä oot lihava laihduta nyt ja lopeta se valitus niistä kipeistä polvistasi tai vaikkapa siitä miten ruma jonkun tukka on..

Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Kuinka monella on pokkaa sanoa työkaverille esim; voi jumalauta sä oot lihava laihduta nyt ja lopeta se valitus niistä kipeistä polvistasi tai vaikkapa siitä miten ruma jonkun tukka on..

Tuon takia mä just en haluakaan tuntea täältä juuri ketään, jos ihmisellä on pakottava tarpe saada negetiivisetkin kommentit sanottua (vaikka sit nimettömänä ) , ei voi mukava persoona pohjimmiltaan olla.

No joo, mutta tuskin sinäkään suoruuden ja rehellisyyden nimissä kuittaisit kaverin valituksen aamuruuhkista sanomalla 'vi--uux lähit niin myöhään'. Näinhän palstalla usein toimitaan. Onneksi kaikki ei tee näin ;)

Itse asiassa minä olen joskus todennut näin parille läheiselle työkaverille :xmas: Mutta he ovat aika ronskeja itsekin, joten kestivät kommenttini kyllä...
Täällä en kiroile, ja pyrin sitä välttämään lasten kanssa. Ja työpaikalla jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:

Tuon takia mä just en haluakaan tuntea täältä juuri ketään, jos ihmisellä on pakottava tarpe saada negetiivisetkin kommentit sanottua (vaikka sit nimettömänä ) , ei voi mukava persoona pohjimmiltaan olla.

Ai että negatiivisesti ei voi ajatella? :D Mä pidän itseäni ihan mukavana persoonana ja olen sosiaalisesti aktiivinen ja korrekti.Silti voin ajatella kassajonossa miten joku kehtaa olla ulkona tuollaisissa vaatteissa..ei se musta mitään hirviötä tee?

Yhteistyössä