Mä en oo koskaan tavannut sellasia ihmisiä kuin palstalla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olet tavannut, kaikki nämä jaetut ajatukset vain ovat sellaisia, joista ei vieraskoreuden takia puhuta ääneen, vaan ne käy vain päässä. Hyvin harva puhuu asioistaan suoraan ja ne jotka puhuvat suoraan ovat oikeastaan hieman mauttomia, koska eivät osaa olla hienotunteisia.

Onkohan palstalla enemmänkin läsnä ihmisen alter-ego ;) Mukava tölviä tuntemattomia ihmisiä nimimerkin suojissa ja kokea itse olevansa hiukan parempi ja fiksumpi, kunnes on taas pakko palata takaisin omaan elämään vikoineen kaikkineen. Tai voi kehitellä mielipiteitä ja kohtaloita itselleen, jotta omakin elämä tuntuisi jännemmältä. Ettei aina olisi harmaa oma itsensä. Tosin mä luulen, että suurimman osan kohdalla sitä mieluummin tutustuisi siihen harmaaseen tyyppiin ja kävisi vaikka kahvilla tms. Onhan nää palstamielipiteet joskus aika suvaitsemattomia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Onkohan palstalla enemmänkin läsnä ihmisen alter-ego ;) Mukava tölviä tuntemattomia ihmisiä nimimerkin suojissa ja kokea itse olevansa hiukan parempi ja fiksumpi, kunnes on taas pakko palata takaisin omaan elämään vikoineen kaikkineen. Tai voi kehitellä mielipiteitä ja kohtaloita itselleen, jotta omakin elämä tuntuisi jännemmältä. Ettei aina olisi harmaa oma itsensä. Tosin mä luulen, että suurimman osan kohdalla sitä mieluummin tutustuisi siihen harmaaseen tyyppiin ja kävisi vaikka kahvilla tms. Onhan nää palstamielipiteet joskus aika suvaitsemattomia.

Peesi.

Joskus ihmetyttää miten täydelliseltä moni saa täällä kuulostamaan elämänsä, mut ehkä se onkin just se että täällä saavat elää unelmaelämäänsä, kuin jakomielitautiset :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olet tavannut, kaikki nämä jaetut ajatukset vain ovat sellaisia, joista ei vieraskoreuden takia puhuta ääneen, vaan ne käy vain päässä. Hyvin harva puhuu asioistaan suoraan ja ne jotka puhuvat suoraan ovat oikeastaan hieman mauttomia, koska eivät osaa olla hienotunteisia.

Miksi asioista ei voisi puhua suoraan? Meillä töissä on ihan sovittu, että asioista puhutaan suoraan, ei selän takana eikä kiertoteitä.

Alkuperäinen kirjoittaja HP:

Miksi asioista ei voisi puhua suoraan? Meillä töissä on ihan sovittu, että asioista puhutaan suoraan, ei selän takana eikä kiertoteitä.

No joo, mutta tuskin sinäkään suoruuden ja rehellisyyden nimissä kuittaisit kaverin valituksen aamuruuhkista sanomalla 'vi--uux lähit niin myöhään'. Näinhän palstalla usein toimitaan. Onneksi kaikki ei tee näin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Joskus ihmetyttää miten täydelliseltä moni saa täällä kuulostamaan elämänsä, mut ehkä se onkin just se että täällä saavat elää unelmaelämäänsä, kuin jakomielitautiset :D

Musta taas tuntuu niin päin että miten täällä oikeesti on näin paljo "surkeaa" elämää eläviä...

Ja että miten voi aikuisilla ihmisillä olla niin paljon olla lapsellisia ja epäkypsiä ajatuksia..

Säälin suurta osaa palstalaisista.

Alkuperäinen kirjoittaja HP:

Suurin osa asioista täällä puhutaan tuntemattomille. Oikeassa elämässä en puhu tuntemattomille juuri koskaan. Ei tuntematon tule kysymyään neuvoa, täällä tulee ja odottaa vastauksia. Saatan sanoa hyvinkin suoraan mielipiteeni juuri siksi, etten tunne kysyjää.

Alkuperäinen kirjoittaja berttis:
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:

Musta taas tuntuu niin päin että miten täällä oikeesti on näin paljo "surkeaa" elämää eläviä...

Ja että miten voi aikuisilla ihmisillä olla niin paljon olla lapsellisia ja epäkypsiä ajatuksia..

Säälin suurta osaa palstalaisista.

Mun mielestä ei kannata paljoa omaa päätään vaivata sillä millaisia ihmisiä täällä vaikuttaa olevan, koska näiden kirjotusten perusteella ei voi oikeasti tietää mitä ihmiset ajattelevat ja millaista elämää elävät. Elä vain omaa elämääsi, äläkä ota nokkiisi, jos joku vähän aukoo päätään täällä ja kannattaa henkkia myös sitä palstan ulkopuolista sosiaalista elämää, se on ehkä vähän rikkaampaa kuin tämä ja siellä ei läheiset ihmiset ehkä sano päin naamaa yhtä pahasti kuin täällä, koska täällä se on liian helppoa eikä siitä joudu katumaan.

Moi! Mä olen Terttu, voi hel**ti minkälaiset ryysyt sun lapsellas on oikein päällä :o kyllä kaukaa näkee että oikein sosiaalipummien joukkoon taas piti Irmaleena tuoda eskariin.
Mikäs sun nimi oli? :xmas: on aina niin mukava tavata näitten pikkuperkeleitten vanhempia.... *kättelee*

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Mä luulen että suurin osa palstalaisista on palstalla paljon mukavampia mitä oikeassa elämässä....

Voi apua! Toivottavasti et ole oikeassa :D :D Ei täällä niin mukava ilmapiiri aina ole.

Pikkasen kärjistin ;)
Mutta itse olen huomannut kuinka täällä monet "mustat" pursuavat halihymiötä ja sympatiaa ja todennäköisesti harmaantuneina sitten laukovat navan alle piikkejä minkä kerkiävät. IRL sitten luultavasti ilkeilevät minkä ehtii.
Muutaman kerran olen huomannut kuinka mulle on joku harmaa heittänyt ilkeilyn asiasta jota en ole kun yvllä kertonut TAi sitten asiasta mistä en ole palstalla edes yv´llä jutellut.....Joten silloin kyllä heti tietää kuka on tominut "vuotona".

Tää palsta on sellanen paikka mihin katkerat kotiäidit tulee pätemään ja kitisemää omaa elämäänsä sekä vi*tuilemaan muille kun eivät päin naamaa osaa.. Raaka fakta vaikka muuta alattekin väittämään.

Alkuperäinen kirjoittaja aaa:
Tää palsta on sellanen paikka mihin katkerat kotiäidit tulee pätemään ja kitisemää omaa elämäänsä sekä vi*tuilemaan muille kun eivät päin naamaa osaa.. Raaka fakta vaikka muuta alattekin väittämään.

Niinpä. Onneksi totuuden esille tuojalla oli kohteliaat sanakäänteet hallussa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Moi! Mä olen Terttu, voi hel**ti minkälaiset ryysyt sun lapsellas on oikein päällä :o kyllä kaukaa näkee että oikein sosiaalipummien joukkoon taas piti Irmaleena tuoda eskariin.
Mikäs sun nimi oli? :xmas: on aina niin mukava tavata näitten pikkuperkeleitten vanhempia.... *kättelee*

:D

Alkuperäinen kirjoittaja epämukava palstalainen:
Alkuperäinen kirjoittaja aaa:

Niinpä. Onneksi totuuden esille tuojalla oli kohteliaat sanakäänteet hallussa ;)

eiks ookki hyvä ;) :D

horuksen silmällä samantapaisia huomioita kuin minulla. olen jo pitkään ajatellut, että osa mustista esiintyy varmasti harmaina välillä ja v*vat välillä oikein urakalla ja antaumuksella, kun eivät mustina kehtaa...

Tuosta asiasta olen toista mieltä. Nekin harvat, mukaanlukien itseni, osaavat kyllä esittää asiansa hyvinkin hienotunteisesti, vaikka asioista suoraan puhuisivat. Turhaa yleistystä tuollainen, ettei voitaisi puhua asioista suoraan ja ihan fiksusti. Toki on myönnettävä että näillä keskustelusaiteilla monesti tyhmyys tiivistyy.
=)

Alkuperäinen kirjoittaja näinpä:
horuksen silmällä samantapaisia huomioita kuin minulla. olen jo pitkään ajatellut, että osa mustista esiintyy varmasti harmaina välillä ja v*vat välillä oikein urakalla ja antaumuksella, kun eivät mustina kehtaa...

Tekee aikas monikin näin, ei epäilystäkään.

nämä vauvakuume-palstailijat, siellä saa sympatiaa ja empatiaa välillä jo niin paljon, että voisi suorastaan tukehtua. Olen ehdottoman varma, että nää mammat käyvät täällä sitten vittuilemassa kaikille harmaina. synkkä mielikuva palstasta, ei kai...

Yhteistyössä