Mä en ole ikinä saanut orgasmia miehen kanssa, mutta viikko sitten tuli vastaan mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Anki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikä ihmeen motivaatio muuten kellään on teeskennellä orgasmia? Tuntuu jotenkin pahuksen typerältä ajatukselta. Sama kuin söisi paskaa ruokaa ja kehuisi suureen ääneen kuinka maistuu hyvältä.

Eiköhän yleisin syy ole nätisti vihjaista toiselle että riittää jo. Jos möläyttää totuudenmukaisesti että voitaisko jo vihdoin lopettaa, kun ei tosta sun räpellyksestä mitään tule, joutuu kärsimään mielensä pahoittaneesta miehestä vähintään loppuillan ja pahimmillaan ryhtymään vielä laajamittaisiin lepytystoimiin. Miehet eivät ole kovin hyviä ottamaan vastaan rakentavaakaan kritiikkiä seksitaidoistaan ja harvat kestävät kimpaantumatta edes sitä, että kumppania ei sillä hetkellä kiinnosta jatkaa seksiä enää pidempään, joten on pakko turvautua feikkaamiseen. Vain erittäin harvoissa tilanteissa, lähinnä erittäin kokemattomien miesten kanssa, epäkohdista huomauttamisella on oikeasti positiivista vaikutusta seksiin. Yleensä ainoa seuraus on, että mies pahoittaa mielensä, mutta antaa silti seuraavalla kerralla tasan yhtä huonoa seksiä kuin aina ennenkin.

Itse en kyllä ikinä ole feikannut, vaan käyttänyt muita vähemmän hienostuneita keinoja välttyäkseni harrastamasta huonoa tai muuten epämiellyttävää seksiä.

Mikä ihmeen motivaatio muuten kellään on teeskennellä orgasmia? Tuntuu jotenkin pahuksen typerältä ajatukselta. Sama kuin söisi paskaa ruokaa ja kehuisi suureen ääneen kuinka maistuu hyvältä.

Jos äijä jyystää, jyystää ja jyystää, ja naista alkaa kyllästyttää, kun on jo 45 minuuttia yritetty.. Paikat lähinnä hellänä, joten kaipa siinä tekee mieli teeskennellä, että pääsisi jo siitä seksin harrastamisesta loukkaamatta miestä.

teeskentely :| ei joha mihinkään. miksi sitä ei voi sanoa että lopeta jos kerta haluaa lopettaa? vaan ennemin esittää että okei, hoijit homman kotiin! höh.

mie saan turhanki helposti :saint:

Eipä juuri mikään voi olla vittumaisempaa kuin sanoa kesken panon että lopeta, minua ei huvita nyt, sehän on pahempaa kuin turpiinsaaminen ja koko suvun edessä nolaaminen, noin vertauskuvaannollisesti.

[QUOTE="sama";22754762]Eipä juuri mikään voi olla vittumaisempaa kuin sanoa kesken panon että lopeta, minua ei huvita nyt, sehän on pahempaa kuin turpiinsaaminen ja koko suvun edessä nolaaminen, noin vertauskuvaannollisesti.[/QUOTE]

Mitä sitten tuollaisesa tilanteessa pitää tehdä, jos ei saa feikata, muttei myöskään pyytää miestä lopettamaan kesken, ja tietää, että orgasmia ei tällä kertaa tule saamaan (eikä enää muutakaan nautintoa, kun paikat on jo jyystetty suunnilleen tunnottomiksi)?

[QUOTE="vieras";22754774]Mitä sitten tuollaisesa tilanteessa pitää tehdä, jos ei saa feikata, muttei myöskään pyytää miestä lopettamaan kesken, ja tietää, että orgasmia ei tällä kertaa tule saamaan (eikä enää muutakaan nautintoa, kun paikat on jo jyystetty suunnilleen tunnottomiksi)?[/QUOTE]

Totta kai voi feikata jos se vaan nopeuttaa sitä hommaa mutta kuten kirjoitin alussa niin minä ainakin sen huomaan ja olen kaikin keinoin yrittänyt antaa sen oikean orgasmin naiselle vaikka se ei olisi saanutkaan sitä siinä panossa, ja useassa tapauksessa olen sen voinutkin antaa, seksin lopettamisen syyt on ollut jotain muuta kuin huono seksi.

Mä olen joskus teeskennellyt orgasmin kun en vaan ole enää jaksanut ja mies jotenkin kuvittelee että nautin tai jotain ja haluaisin jo lopettaa muttei kehtaa sanoa. Näin siis joidenkin yhden yön juttujen kanssa. Ja mies on mielissään.

[QUOTE="sama";22754762]Eipä juuri mikään voi olla vittumaisempaa kuin sanoa kesken panon että lopeta, minua ei huvita nyt, sehän on pahempaa kuin turpiinsaaminen ja koko suvun edessä nolaaminen, noin vertauskuvaannollisesti.[/QUOTE]

jaa,a varmaan vihjasta miehelle että hei tees näin, neuvoa miestä. ääh en mie tiä mitä sitä sitte tekis. ei ole tuomosta ongelmaa :ashamed:

[QUOTE="sama";22754793]Totta kai voi feikata jos se vaan nopeuttaa sitä hommaa mutta kuten kirjoitin alussa niin minä ainakin sen huomaan ja olen kaikin keinoin yrittänyt antaa sen oikean orgasmin naiselle vaikka se ei olisi saanutkaan sitä siinä panossa, ja useassa tapauksessa olen sen voinutkin antaa, seksin lopettamisen syyt on ollut jotain muuta kuin huono seksi.[/QUOTE]

Tuollainen vie multa viimeisetkin seksihalut.. Oon kai sitten outo. Siis jos mies väkisin yrittää saada laukeamaan ja pitää sitä jonain suorituksena ja orgasmin "antamisena". Hyi.

Ja ei se mies huomaa jos feikkaa, jos muka itse yhdynnässä saa. Vetäydyn pois sillä hetkellä kun "saan" eli mies ei ole enää sisälläni ja näin ollen ei tuntisikaan emättimen supisteluja.

Mubn mielestä se, että pitää väkisin jatkaa, jotain, mitä ei halua, on kyllä turpiinsaamisen arvoista. :mad:

Alkuperäinen kirjoittaja mikä teitä vaivaa;22754550:
Pakko miehenä ihmetellä mitä osaamattomia te sitten oikein etsitte kun puheista päätellen hyvin harva nainen saa orgasmia miiehen kanssa, kyllä minä ainakin takaan että nainen saa orgasmin mminun kanssani aina jokos panemalla, käsillä tai nuolemalla.

Kuule suuret on luulot sullakin.
Sinisilmänen pahvipää olet.

Tuollainen vie multa viimeisetkin seksihalut.. Oon kai sitten outo. Siis jos mies väkisin yrittää saada laukeamaan ja pitää sitä jonain suorituksena ja orgasmin "antamisena". Hyi.
Tämä on totta. Jos ei vaan ole tullakseen, niin se orkku karkaa entistä kauemmaksi jos hommaan tulee semmoinen kauhea väkisin yrittämisen maku. Ihan kuin jotain maratonia tahkoaisi väkisin ja maaliin on vaan pakko päästä vaikka veren maku suussa.

Mä en feikkaa ikinä orgasmia ja harrastan parisuhteessani erittäin hyvää seksiä, mutta joskus harvoin voi jostain syystä käydä niin että laukeaminen ei tunnukaan onnistuvan. Syynä saattaa olla esimerkiksi pari viinilasillista tai vaikka stressi. Huonosta seksistä se ei todellakaan johdu, sillä seksi mieheni kanssa on aina oikein nautinnollista. Mutta jos sitä orkkua aletaan tekemällä tehdä niin iskee vaan stressi ja ahdistus ja hommaan tulee sellainen suorittamisen maku.

[QUOTE="sama";22754856]Ei sitä voi verratkaan kesken kiihkeän panemisen pakosta lopettamista naisen pyynnöstä tai jotain muuta vastoinmielistä, alunalkaenkaan siihen naimiseen ei olisi menty jos se olisi ollut vastenmielistä naisen mielestä?[/QUOTE]

Hmm... On se aika surkeaa, jos se miehen mielestä on tosi huippua, mutta naisen mielestä ei. joku vinossa todellakin. Aina pitää voida sanoa, jos ei tunnukaan hyvältä, muutenhan se on jotain väkisinpakkoa. olen ihan pöyristynyt.

[QUOTE="vieras";22754882]Tämä on totta. Jos ei vaan ole tullakseen, niin se orkku karkaa entistä kauemmaksi jos hommaan tulee semmoinen kauhea väkisin yrittämisen maku. Ihan kuin jotain maratonia tahkoaisi väkisin ja maaliin on vaan pakko päästä vaikka veren maku suussa.

Mä en feikkaa ikinä orgasmia ja harrastan parisuhteessani erittäin hyvää seksiä, mutta joskus harvoin voi jostain syystä käydä niin että laukeaminen ei tunnukaan onnistuvan. Syynä saattaa olla esimerkiksi pari viinilasillista tai vaikka stressi. Huonosta seksistä se ei todellakaan johdu, sillä seksi mieheni kanssa on aina oikein nautinnollista. Mutta jos sitä orkkua aletaan tekemällä tehdä niin iskee vaan stressi ja ahdistus ja hommaan tulee sellainen suorittamisen maku.[/QUOTE]

Ja jatkan vielä, että voin sanoa kyllä ihan suoraan miehelleni että nyt en vaan jostain syystä tunnu saavan, eikä se ole mikään ongelma. Meillä ollaan seksin(kin) suhteen avoimia ja rehellisiä eikä mies todellakaan loukkaannu tai pahoita mieltään, sillä hän tietää, että hänen taidoissaan ei todellakaan ole mitään vikaa ja että hän pystyy mut kyllä tyydyttämään.

Täältä palstalta olen lukenut, että joku teeskentelee, että mies tajuaisi lopettaa. Itse en viitsisi teeskennellä, koska en syö myöskään pahaa ruokaa.

Kaipa se sitten tehään kohteliaisuudesta... Ja itellä mies osaa puhista on mököttää niin välistä tulee annettua säälipillua että saa sen pois kimpusta. Tiedän, naurettavaa.

Muoks, niin en mä siis orgasmia teeskentele, kysyn vaan välillä että joko? Hopi hopi...

Hmm... On se aika surkeaa, jos se miehen mielestä on tosi huippua, mutta naisen mielestä ei. joku vinossa todellakin. Aina pitää voida sanoa, jos ei tunnukaan hyvältä, muutenhan se on jotain väkisinpakkoa. olen ihan pöyristynyt.

Onpa sinulla aika suppea tuo ajatusmaailma, eihän siihen panemiseen alunperinkään päätyisi jos ei kumpaakin haluttaisi, en ainakaan minä alkaisi panemaaan jos ei haluttaisi. Kyllä se vaan on kunnia asia panna naista niin että siitä tuntuu hyvälle kumma kun sinä et ajattele asiaa niin että se on huippua, no kaikkia ei tietenkään se seksi kiinnosta niin paljoa ja jättävät sen tois´sijalle suhteessaan, minä en jättäisi. Luetkohan ihan ajatuksen kanssa näitä kirjoituksia kun tuntuu että sinulta jää jokunen lause huomaamatta välistä?

[QUOTE="sama";22754968]Onpa sinulla aika suppea tuo ajatusmaailma, eihän siihen panemiseen alunperinkään päätyisi jos ei kumpaakin haluttaisi, en ainakaan minä alkaisi panemaaan jos ei haluttaisi. Kyllä se vaan on kunnia asia panna naista niin että siitä tuntuu hyvälle kumma kun sinä et ajattele asiaa niin että se on huippua, no kaikkia ei tietenkään se seksi kiinnosta niin paljoa ja jättävät sen tois´sijalle suhteessaan, minä en jättäisi. Luetkohan ihan ajatuksen kanssa näitä kirjoituksia kun tuntuu että sinulta jää jokunen lause huomaamatta välistä?[/QUOTE]

Luen ihan ajatuksella, mutta minusta on pöyristyttävää, jos seksiä ei saa halutessaan lopettaa, vaikka olisi aluksi ollut kuinka innoissaan tahansa. Tämä ei liity siihen, pidänkö minä seksistä, vaan siihen, että jokaisella on oikeus määrätä omasta kehostaan.

[QUOTE="vieras";22754882]Tämä on totta. Jos ei vaan ole tullakseen, niin se orkku karkaa entistä kauemmaksi jos hommaan tulee semmoinen kauhea väkisin yrittämisen maku. Ihan kuin jotain maratonia tahkoaisi väkisin ja maaliin on vaan pakko päästä vaikka veren maku suussa.

Mä en feikkaa ikinä orgasmia ja harrastan parisuhteessani erittäin hyvää seksiä, mutta joskus harvoin voi jostain syystä käydä niin että laukeaminen ei tunnukaan onnistuvan. Syynä saattaa olla esimerkiksi pari viinilasillista tai vaikka stressi. Huonosta seksistä se ei todellakaan johdu, sillä seksi mieheni kanssa on aina oikein nautinnollista. Mutta jos sitä orkkua aletaan tekemällä tehdä niin iskee vaan stressi ja ahdistus ja hommaan tulee sellainen suorittamisen maku.[/QUOTE]

Tässähän se ongelma onkin kun miehen pitää saada se nainen tuntemaan olonsa niin mukavaksi että se ei halua jättää sitä hommaa kesken vaan osaa kiihottaa naisen uudelleen siihen kiihkeimpään tilaan ja saattaa asia loppuun asti puolin ja toisin.

Luen ihan ajatuksella, mutta minusta on pöyristyttävää, jos seksiä ei saa halutessaan lopettaa, vaikka olisi aluksi ollut kuinka innoissaan tahansa. Tämä ei liity siihen, pidänkö minä seksistä, vaan siihen, että jokaisella on oikeus määrätä omasta kehostaan.

Tietenkin jokainen saa itse päättää mitä haluaa tehdä, mutta ei se ole kovinkaan hyväksyttävää sanoa kesken kaiken että lopeta ei tunnu nyt hyvältä. Alunalkaenkin minä sanoin että saan naisen tuntemaan olonsa mukavaksi ja ei tule sitä lopeta fiilistä, vastasin aloittajan viestiin jossa ihmetteli kun oli lähes saanut orgasmin ensimmäistä kertaa miehen kanssa.

Sille miehelle joka on aina kuvitellut antavansa orgasmin kaikille naisilleen: jos naisella on lantionpohjan lihakset kunnossa, mies ei kyllä feikattua orgasmia todesta osaa erottaa.

On tullut itsekin tullut joskus feikattua ihan siitä syystä, että tietää ettei sillä kerralla itse saa vaikka kuinka yrittäisi mutta silti haluaa antaa toiselle hyvän olon ja onnistumisen tunteen, eikä jaksa selittää että ei nyt onnistu. Eikä kukaan mies ole feikkiä aidosta erottanut.

[QUOTE="sama";22755019]Tietenkin jokainen saa itse päättää mitä haluaa tehdä, mutta ei se ole kovinkaan hyväksyttävää sanoa kesken kaiken että lopeta ei tunnu nyt hyvältä. Alunalkaenkin minä sanoin että saan naisen tuntemaan olonsa mukavaksi ja ei tule sitä lopeta fiilistä, vastasin aloittajan viestiin jossa ihmetteli kun oli lähes saanut orgasmin ensimmäistä kertaa miehen kanssa.[/QUOTE]

Miten niin ei ole hyväksyttävää? :O

Totta kai se on hyväksyttävää.

Yhteistyössä