Mä en nyt tajuu miksi noi Milannan aloitukset aina siirretään johonkin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko järkee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25676023]Oletko sä oikeasti niin tyhmä että auot päätäs joka ketjussa?[/QUOTE]

ei hän oo vain tyhmää, mä en tiedä mitä tätä ihmistä vaiva, mutta maailma on täynnä sellaisia niin sanotusti kamalaia ihmisiä, ei heistä eroon pääse=)

[QUOTE="vieras";25676023]Oletko sä oikeasti niin tyhmä että auot päätäs joka ketjussa?[/QUOTE]

Mitäs pään aukomista se on, että kehuu moderaattoriemme hyvää työetiikkaa.

ei hän oo vain tyhmää, mä en tiedä mitä tätä ihmistä vaiva, mutta maailma on täynnä sellaisia niin sanotusti kamalaia ihmisiä, ei heistä eroon pääse=)

Kuule sun jutut voisi laittaa suoraan bittiavaruuteen!

Ovat kuin 12 vuotiaan kirjoittamia (tämä on kyllä loukkaus kaikille 12 vuotiaille). Sinut voisi suoraan bannata tai voisit älytä siirtyä jollekin toiselle palstalle.
Äläkä tule sanomaan että älä avaa

Hirveitä ihmisiä tällä palstalla näköjään osa. Minäkään en ymmärrä mikä Milannassa aiheuttaa tällaista mielipahaa muille. Kateusko se on? Onhan se totta, että aloituksia on paljon ja aika paljon yhdestä ja samasta hänen mieltään vaivaavasta asiasta, mutta eihän niitä ole pakko lukea. Sen aloittajan näkee siitä ketjusta. Tätä ko.ketjua en ilmeisesti ole lukenut, mikä nyt on jonnekin bittiavaruuteen kai siirretty...

Aika julmasti täällä vieraita ihmisiä kohdellaan ja osa vielä hienosti harmaana nimimerkin vieras takaa...

Yhteistyössä