Mä en niin ala jos jouluna ei oo lunta!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aloittaja";25254945]Lumitöiden tekeminenhän on ihanaa!! Ja miten hyvää hyötyliikuntaakin se on, koko perheelle. Meillä ainakin lapset on niin onnellisia kun saa auttaa pihan kolauksessa.[/QUOTE]

Ei ole, jos se tarkoittaa sitä, että heräät kello 5 tekemään lumityöt ja varmistamaan, että pääset autolla johonkin... jos pääset. Ja etenkin jos se hyötyliikunta on tosiaan sitä, että minä yksin teen ne lumityöt, oli sitten paniikkikiire tai yrität sitten päästä kotiisi väsyneenä töiden jälkeen. Mulla on kylmäallergiakin ja astmaoireet pysyneet tänä talvena hyvin kurissa. Yhden hengenahdistuksen olen saanut. Kuten sanottu! Mahtava talvi!

Ei ole, jos se tarkoittaa sitä, että heräät kello 5 tekemään lumityöt ja varmistamaan, että pääset autolla johonkin... jos pääset. Ja etenkin jos se hyötyliikunta on tosiaan sitä, että minä yksin teen ne lumityöt, oli sitten paniikkikiire tai yrität sitten päästä kotiisi väsyneenä töiden jälkeen. Mulla on kylmäallergiakin ja astmaoireet pysyneet tänä talvena hyvin kurissa. Yhden hengenahdistuksen olen saanut. Kuten sanottu! Mahtava talvi!

Mikä talvi?????????????+

[QUOTE="aloittaja";25255110]Tää tuo lohtua :)

Mut miten mälsää on käydä haudoillakin kun on niin synkkää...[/QUOTE]
Jouluinen (LUMINEN) hautausmaa on kaunis. Mun yksi isovanhempi on haudattu kotikuntansa vanhaan "kirkkomaahan". Pieni vanhaan metsään ja jokeen rajoittuva alue jota kiertää ikuisuuden vanha hirsinen paanukattoinen aita. Sisällä osa haudoista 1800-luvun lopulta. Kun on oikein maisema kohdillaan, lunta ja kynttilöitä, näky on niin kaunis, harras, herkkä, rauhallinen.

Silläkin uhalla, että tulee kuraa niskaan niin sanonpa, että ihanaa kun ei ole tarvinnut tehdä lumitöitä; sain yliannoksen niistä viime talvena. Töihin menokin on mukavampaa kun pääsee kotipihasta pois eikä työpaikalla juutu parkkipaikalle kinokseen.

Yhteistyössä