Mä en niin ala jos jouluna ei oo lunta!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Nyt on perkele joulukuu puolessa välissä ja ei lunta!!! Kun pieni penkka siellä täällä, muuten ihan mustaa!!! Hyi hyi hyi!!!!
Viiem vuonna tähän aikaan ollaan koko perhe saatu harrastaa jo vaikka mitä talviharraste lajeja1,5kk verran!! Nyt ei oo niin mitään tekemistä!! Saatanan pitkä syksy ollut!! Ja koitappa selittää tolle pienimmälle miksi lunta ei vaan tule ja miksi hän ei pääse pulkkamäkeen..
Perkele!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ugh!! Olen puhunut. Ja se hieman helpotti pahinta tuskaa. Haluan lunta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Musta on ihanaa kun ei ole lunta ja toivon ettei sitä tuliskaan. Joulun tulo ei mun mielestä mitenkään liity lumeen eikä lapsetkaan sitä lunta odota, ne on tyytyväisiä siihen mitä on.

Tällastahan se oli jokaikinen joulu vielä pari vuotta sitten. Viimeiset 2v on ollut poikkeuksia, tää on paluu normaalitilaan.

Eipä sillä, kyllä on muakin jo kauan vituttanu tää kurapaskaloska.

[QUOTE="vieras";25254804]Asutte varmaan Etelä-Suomessa? Meillä Rovaniemellä on lunta, vaikka ei se teitä autayhtään pätkää. Toivottavasti sataa sinnekin. =)[/QUOTE]

Eikä edes asuta kun itäsuomessa ja täällä ollut nyt kaksi talvea lunta vaikka muille jakaa. Minä muutan lappiin!!!!

[QUOTE="aloittaja";25254824]Eikä edes asuta kun itäsuomessa ja täällä ollut nyt kaksi talvea lunta vaikka muille jakaa. Minä muutan lappiin!!!![/QUOTE]

Tervetuloa! Tänne mahtuu.

Alkuperäinen kirjoittaja neljäs_tulossa;25254873:
Kyllä täällä on ihan reippaasti lunta, nytkin sataa :) Asutaan tosin hiukan pohjoisemmassa kuin Rovaniemi on.. paljos Roissa lunta? Ei oo tullut vähään aikaan käytyä.

Haisttakaa persse!!! *irvistääää ERITTÄIN rumasti*

[QUOTE="vieras";25254862]Tulukaa kaikki Rovaniemelle! Täälä on ihana asua.[/QUOTE]

voitko etti sit mulle jonkun salskean aslakin sieltä jostain...sellanen 35-40v

[QUOTE="Noora";25254807]Musta on ihanaa kun ei ole lunta ja toivon ettei sitä tuliskaan. Joulun tulo ei mun mielestä mitenkään liity lumeen eikä lapsetkaan sitä lunta odota, ne on tyytyväisiä siihen mitä on.[/QUOTE]

Kyllä meillä lapset ainakin ihmettelee kun ei ole lunta, kun ovat siihen nyt ainakin kahtena talvena tottuneet ja kyllä ne saisi helpommin lähtemään ulos, jos olisi lunta. Nyt ei millään meinaa saada viikonloppuna pihalle ja varsinkin kun vettä tulee välillä melkein kaatamalla. Pitäisi lailla kieltää lumettomat talvet ja varsinkin joulut.

Alkuperäinen kirjoittaja neljäs_tulossa;25254873:
Kyllä täällä on ihan reippaasti lunta, nytkin sataa :) Asutaan tosin hiukan pohjoisemmassa kuin Rovaniemi on.. paljos Roissa lunta? Ei oo tullut vähään aikaan käytyä.

Emmätiiä. Sataa koko ajan lisää. Loskakeli oli ja verotti osan. Oisko 20cm.

Musta tämä on ihan MAHTAVAA! Ei skrapausta, ei liukastelua, ei lumitöitä että pääset roskikselle saati autolle, ei aamuista "arvaa missä näistä kasasoista sinun autosi olikaan?", ei tukkoista ja lumen ahtauttamaa Helsinkiä!

Musta tämä on ihan MAHTAVAA! Ei skrapausta, ei liukastelua, ei lumitöitä että pääset roskikselle saati autolle, ei aamuista "arvaa missä näistä kasasoista sinun autosi olikaan?", ei tukkoista ja lumen ahtauttamaa Helsinkiä!

Lumitöiden tekeminenhän on ihanaa!! Ja miten hyvää hyötyliikuntaakin se on, koko perheelle. Meillä ainakin lapset on niin onnellisia kun saa auttaa pihan kolauksessa.

Yhteistyössä