Mä en mene töihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Nyt sen sitten päätin ja sain laitettua asian tiedoksi asiakkaillekin. Kahden viikon osa-aikalomani päättyy huomenna ja piru vie ei yhtään huvita mennä maanantaina töihin. Joten en mene. Kummallisen tyytyväinen olen just nyt itseeni :D

Tuossa on asennetta =) Mun mielestä pitää elää tämä ainut elämä juuri niin kuin itsestä tuntuu. Jos ei huvita niin sitten ei mene.

Tietysti jos taloudellinen tilanne sen sallii :whistle: Eihän meistä varmaan monikaan menisi, jos se puoli hoituis "itsestään" tai jollain "helpommalla" konstilla.

Palkatontahan tää mulle on kuten kuluneet 2 viikkoakin. Mutta tänään Myyrmannista tullessani olin pirteä kuin peipponen, sllä olen viimein nukkunut kaikki univelkani pois eikä pätkääkään huvita alkaa niitä univelkoja taas maanantaina keräämään. Yksi viikko siis vielä lomaa, tosin asiakkaille ilmoitin, että hätätilanteessa saapi soittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Palkatontahan tää mulle on kuten kuluneet 2 viikkoakin. Mutta tänään Myyrmannista tullessani olin pirteä kuin peipponen, sllä olen viimein nukkunut kaikki univelkani pois eikä pätkääkään huvita alkaa niitä univelkoja taas maanantaina keräämään. Yksi viikko siis vielä lomaa, tosin asiakkaille ilmoitin, että hätätilanteessa saapi soittaa.

mitäs sä teet työksesi?

Minun pitäisi palata syyskuussa töihin hoitovapaalta ja ihan hirveästi ahdistaa. Minäkin rassaan tietokoneita töissä enkä uskalla pitää enempää hoitovapaata, kun pelkään tippuvani pois koneiston kyydistä. Tuntuu ihan hirveältä, kun ei saa elää arvojensa mukaista elämää.

Sellaista se o, ja vielä et lomalla pittää töitäki tehä jos meinaa elää.. :whistle: mut äkkii ne työhalut kasvaa ku saa tililapun kätteen

Yhteistyössä