Mä en kyllä haluais tavata teistä ketään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mustaläski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun kans tekis mieli joskus kysyä, ett "mikäs on nikkis". Aletaan kuulkaa laittaa suuren suuri + rintaan yleisille paikoille ni tunnistetaan toisemme. Ja Vauva-palstalaiset vois laittaa ison V:n rintaan. Sais lukee lehdistä sit mammojen välisistä jengitappeluista V-+...heh:)

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Mä kun en pidä ihmisistä enkä muita juurikaan siedä niin tehän olisitte just hyvää seuraa mulle :D

Minäkin kaipaan yksinäisyyttä välillä. Yksin on hyvä olla. Olen sosiaalinen erakko ja tuo erakkomainen piirre nousee välillä pintaan ja silloin minäkään en halua nähdä muita ihmisiä kuin perheeni.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Mä kun en pidä ihmisistä enkä muita juurikaan siedä niin tehän olisitte just hyvää seuraa mulle :D

Minäkin kaipaan yksinäisyyttä välillä. Yksin on hyvä olla. Olen sosiaalinen erakko ja tuo erakkomainen piirre nousee välillä pintaan ja silloin minäkään en halua nähdä muita ihmisiä kuin perheeni.

Minä en yleensä halua nähdä kuin muutaman valikoidun ihmisen. Kaikkien kanssa kyllä taas tulen toimeen jos haluan. Tämä on aika uusi ilmiö etten ketään siedä, varsinkaan kotonani. Erakko, se on selvä =)

Yhteistyössä