MÄ EN KESTÄ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äitiyden irvikuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äitiyden irvikuva

Vieras
Vauva ei nuku ikinä. Öisin herää tunnin välein. Päiväunille oon nyt yrittäny monena päivänä turhaan. Ei nuku päikkäreitä ja silti öisin herää tunnin välein.

Pikkuisena nukkui yönsä putkeen. Nyt konttaa ja tekee tota hammastaan ja ties mitä. Mä en kestä. Kaiken lisäksi mulla alkaa ensi viikolla työt eli vanhempainlomat on lomittu. Oonko huono äiti kun MUSTA TUNTUU HYVÄLTÄ MENNÄ TÖIHIN? Imetän kyllä silti edelleen lapsentahtisesti aamuin, illoin ja öisin eli kun oon kotona. Ja itseasiassa nyttenkään lapsi ei useesti ole rinnalla 8-16 välillä, vaan tuona aikana syö soseita ja juo vettä jne. Että vauva ei kai kärsi töihinpaluustani.

Musta vaan on kiva käydä tauolla yksin kusella!

Kummasti nuo pienetkin viihtyy siellä hoidossa. Kyllä se niin on, että koko perhe voi paremmin, kun äitikin jaksaa. Töihin meno piristää kummasti ja auttaa kotona jaksamista.

Mulla on niin tuoreessa muistissa kaikki nuo vauva ajan valvomiset ja muu kitinä ja nitinä vaikka poika täyttää kesäkuussä 5v. Ei ikinä enää ei tulisi pieneen mieleenkään enää toinen lapsi. Meillä valvottiin 2v4kk. Ja vaikka meillä jo nukutaankin koko yöt niin poika hyppää joka aamu 6-6.30 ylös joten turha on kuvitella et valvoisi illalla pidempään itse koska aamut on yhtä tuskaa kunei saa nukkua pitkään.
Odotellessa armeija ikää et saa taas muutakin kuin lapsiperhe elämää.
Ap.lle jaksamisia omassa tilanteessaan!
Minusta oli kans IHANAA palata takasin työelämään kolmen vuoden jälkeen on kuin olisi lomalla kun saa mennä töihin. Ei ole helpommasta päästä meidän poika ei vaikka rakas onkin.

Yhteistyössä