A
a
Vieras
Musta tuntuu, ettei tää vauva nuku ikinä
Yöllä herää parin tunnin välein, AINA! Tänään on nukkunut kahdet unet, aamulla n. klo 10-11 ja päivällä klo 16-16.40.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä kyllä ihan jaksan heräillä yöllä mutta kaipaisin päivällä, että vauva nukkuis edes joskus kunnon unetSais joskus vaikkapa ruoan laitettua rauhassa tai muita kotihommia tehtyä, niitä nimittäin on kun on kolme muutakin lasta :/
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä kyllä ihan jaksan heräillä yöllä mutta kaipaisin päivällä, että vauva nukkuis edes joskus kunnon unetSais joskus vaikkapa ruoan laitettua rauhassa tai muita kotihommia tehtyä, niitä nimittäin on kun on kolme muutakin lasta :/
Kokeile Anna Wahlgrenin unikoulua, sillä saat ton ikäsen nukkumaan 12 tuntia PUTKEEN!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä kyllä ihan jaksan heräillä yöllä mutta kaipaisin päivällä, että vauva nukkuis edes joskus kunnon unetSais joskus vaikkapa ruoan laitettua rauhassa tai muita kotihommia tehtyä, niitä nimittäin on kun on kolme muutakin lasta :/
Kokeile Anna Wahlgrenin unikoulua, sillä saat ton ikäsen nukkumaan 12 tuntia PUTKEEN!
No eikai tän ikäiselle mitään unikouluja voi vielä pitää?
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä kyllä ihan jaksan heräillä yöllä mutta kaipaisin päivällä, että vauva nukkuis edes joskus kunnon unetSais joskus vaikkapa ruoan laitettua rauhassa tai muita kotihommia tehtyä, niitä nimittäin on kun on kolme muutakin lasta :/
No eikai tän ikäiselle mitään unikouluja voi vielä pitää?
Voi jos syö kiinteitä jo. Se on tosi hellä unikoulu, ei jätetä vauvaa huutamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:HAH toi Anna Wahlgren on niin OUT! Siitähän sanotaan nykyään että ei kai kukaan enää hänen neuvojaan kuuntele...alle 6 kk ei saa pitää mitään unikoulua ja varsinkaan jos imetät. Hanki mielummin Elisabeth Pantleyn Pehmeä matka hoyhensaarille opus! Siinä paljon tietoa myös lapsen unen rakenteesta.