T Tikku Jäsen 30.04.2007 535 2 16 23.05.2009 #1 Pari kiloa olen saanut tiputettua painoa ja nyt tekee hirveästi mieli herkkuja, karkkia, jäätelöä, olutta, suklaata.... Voi ristus sentään kun nyt pystyis pysyyn lujana!
Pari kiloa olen saanut tiputettua painoa ja nyt tekee hirveästi mieli herkkuja, karkkia, jäätelöä, olutta, suklaata.... Voi ristus sentään kun nyt pystyis pysyyn lujana!
I idunnor Aktiivinen jäsen 14.06.2008 12 321 1 36 23.05.2009 #2 Täällä samat tunnelmat, näin unta irtokarkeista