vinkkejä kaivataan teen kanssa syötäväksi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en kekseliäs oo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en kekseliäs oo

Vieras
Siis, mitä vois syödä näin päiväteen aikaan, kun aina tekee mieli jotakin syödä, kun tässä koneella istuskelee teekupposen kanssa. Ja aina sorrun sitten keksikaapille tai kaivan pakasteesta jotakin pullaa. Siis jotakin kevyttä naposteltavaa, ei mitään porkkanatikkuja tms. vaan ihan semmosta teen kanssa syötävää. Riisikakut tuli itellä nyt yhtäkkiä mieleen, mutta mitäs muuta.

Painoa oon saanu vuoden aikana tiputettua reilut 10 kg, enkä haluis yhtään lisäkiloja, kun nyt oon ihannemitassani (tai ehkä pari kiloa sais vielä tippua ;) )
 
Ei mulla ole tapana napostellakaan hirveenä, mutta näin, kun hetken saa rauhassa istua, esim. nyt kun kuopus nukkuu ja esikko kerhossa, niin nämä on niitä itelle luvallisia hetkiä nauttia omasta rauhasta vaikka tietsikan äärellä teekupposen kans.....
 
Hmm... Paras välipala olisi kyllä varmaan hedelmä tai porkkana, mutta se on kyllä totta, että ei sellainen sovi teen kanssa. Mitäs jos ostaisit tosi tummaa suklaata, ja ottaisit sitä sitten palan tai kaksi?
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä