E
en kekseliäs oo
Vieras
Siis, mitä vois syödä näin päiväteen aikaan, kun aina tekee mieli jotakin syödä, kun tässä koneella istuskelee teekupposen kanssa. Ja aina sorrun sitten keksikaapille tai kaivan pakasteesta jotakin pullaa. Siis jotakin kevyttä naposteltavaa, ei mitään porkkanatikkuja tms. vaan ihan semmosta teen kanssa syötävää. Riisikakut tuli itellä nyt yhtäkkiä mieleen, mutta mitäs muuta.
Painoa oon saanu vuoden aikana tiputettua reilut 10 kg, enkä haluis yhtään lisäkiloja, kun nyt oon ihannemitassani (tai ehkä pari kiloa sais vielä tippua
)
Painoa oon saanu vuoden aikana tiputettua reilut 10 kg, enkä haluis yhtään lisäkiloja, kun nyt oon ihannemitassani (tai ehkä pari kiloa sais vielä tippua