T
tyhmienkyselijä
Vieras
Äsken tossa heräsi ja lähti, eikä tainnut mulle montaa sanaa sanoa, on ollut aika viileetä viime aikoina. No mies on kuitenkin taas yöksi menossa töihin, kuten on ollut pari edeltävääkin yötä ja varmistin siltä, että onhan se huomen aamuna pojan kanssa kun minä olen töissä. Vastaukseksi sain silmien pyörittelyä ja tokasin, että pitääkö aina olla noin tyhmä ja kysellä tyhmiä. Tarkoitti siis että on aamun pojan kanssa, mutta en minä koskaan tiedä miten se on töissä, saattaa lähteä milloin tahansa ja tulla milloin tahansa. Olen yrittänyt sanoa sille, että ton lapsen hoidon vuoksi pitäisi olla jonkinlainen tieto milloin lapselle tarvii hoitajaa ja milloin ei, mutta ei mene jakeluun.
Alkuviikostakin sain koko ajan kysellä että monelta aamulla lähtee, että monelta mun isä tulee tänne poikaa vahtimaan, niin ei millään meinannut silloinkaan saada selville miten menee töihin, ilmoittaa vaan että en minä vielä tiedä.
Ja tohon kysymykseen huomisaamusta, niin olisihan se vaan voinut todeta, että olen, mutta heti pitää haukkua tyhmäksi.
Alkuviikostakin sain koko ajan kysellä että monelta aamulla lähtee, että monelta mun isä tulee tänne poikaa vahtimaan, niin ei millään meinannut silloinkaan saada selville miten menee töihin, ilmoittaa vaan että en minä vielä tiedä.
Ja tohon kysymykseen huomisaamusta, niin olisihan se vaan voinut todeta, että olen, mutta heti pitää haukkua tyhmäksi.