Alkoi taas ärsyttämään tuo exän yhteistyökyky tai siis sen puute, ei se varmaan koskaan opi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja välillä vähän jurppii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

välillä vähän jurppii

Vieras
Erottiin toukokuun alussa ja mies muutti toukokuun lopussa pois tästä ja sovittiin, että se tarpeen vaatiessa hoitaa poikaa tai voi tietysti hoitaa milloin sille vaan sopii. No itse se ei ikinä voi kysyä, että milloin tarvis, tietää tasan tarkkaan, että minä menen joka arkiaamu 6.30 töihin, joten tietää että lapsenvahtia tarvitaan arkisin. Joka helkatin viikko siltä saa kysyä että pääseekö se milloin ja vielä sunnuntaina se saattaa sanoa, ettei tiedä tai sitten ei sano mitään.

Kesäkuun alussa sanoin jo sille, että juhannuksen molemmin puolin on pieniä ongelmia, kun mun äiti ja sisareni on ulkomailla, joten isäni pitää hoitaa koiria kotona ja sen lisäksi sen pitäisi hoitaa poikaa, joten olisi hyvä jos pojan oma isä voisi hoitaa. No juhannusviikolla ei käynyt, koska hän lähti jo tiistaina uuden naisystävänsä luo, joten isäni joutui sitten lapsenvahdiksikin vielä. Nyt tästä aamusta ja huomisesta oli myös puhetta ja eilen laitoin viestiä et mites tää viikko, onko maisemissa ja mitään exä ei vastannut, joten isäni tuli tänä aamuna.
Tänään sitten soitin exälle, tosin ihan muutakin, niin sitten se vaan totesi mulle, että kukas sitä poikaa huomenna hoitaa. Vastasin että sinä tai isäni, miten vaan, että haluatko tulla, no joo oli vastaus. Olin jo alustavasti sopinut isäni kanssa huomisestakin, koska jos en olisi soittanut, niin tuskin olisi exäkään antanut itsestään mitään kuulua.
Kaikki nää jutut siltä saa väkisin repiä irti, oma-aloitteisesti se ei tee mitään. Minua vaan ärsyttää kysellä joka helkatin päivä, että millois sopis, ja yleensä vastaus on en tiedä.

Mies on itse yrittäjä ja se pystyy hyvin paljon sumplimaan noita töitään. Tää ongelma meillä tosin oli jo yhdessä olon aikana, että sain ilta yhdeksään asti jankata, että onko mies aamulla lapsen kanssa vai ei, vai hankinko meille jonkun toisen lapsenvahdiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Anteeksi kun kysyn mutta miksei lapsenne ole tarhassa?:)

No alunperin sovittiin, että hoidetaan näin lapsi tuohon 2 vuoteen asti ja nyt sitten jään itse syyskuussa kotiin, kun lokakuussa alkaa äitiysloma. Ero tuli siis toukokuussa ja ei ole mitään järkeä pistää tuota lasta hoitoon pariksi kuukaudeksi, että sen vuoksi tää kesä pitäisi saada hoidettua näin, mutta kun toinen ei millään koskaan osaa sanoa mitä milloinkin tekee, haluaa kyllä pojan kanssa olla, mutta oma-aloitteisuus puuttuu täysin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No alunperin sovittiin, että hoidetaan näin lapsi tuohon 2 vuoteen asti ja nyt sitten jään itse syyskuussa kotiin, kun lokakuussa alkaa äitiysloma. Ero tuli siis toukokuussa ja ei ole mitään järkeä pistää tuota lasta hoitoon pariksi kuukaudeksi, että sen vuoksi tää kesä pitäisi saada hoidettua näin, mutta kun toinen ei millään koskaan osaa sanoa mitä milloinkin tekee, haluaa kyllä pojan kanssa olla, mutta oma-aloitteisuus puuttuu täysin.

No voi ei...oisko parempi sitten vaan tehdä kirjallinen soppari lastenvalvojalla?

Alkuperäinen kirjoittaja suski:
Ihan varmasti exäsi ei opi sopimaan lapsenhoitovuoroista, koska sä edelleen huolehdit niistä.

No enhän mä voi tuota lasta yksinkään kotiin jättää, ja mun on kuitenkin aamulla töihin mentävä. Jos en sille soittelisi ja kyselisi, niin sitten saisin varmaan koko ajan vaivata omia vanhempiani tuon hoidon suhteen, tosin ne kyllä hoitaa ihan mielellään, ei siinä mitään.

No voi ei...oisko parempi sitten vaan tehdä kirjallinen soppari lastenvalvojalla?

Kyllä sekin vielä tehdään, kunhan saan pari muuta asiaa tässä ensin kuntoon, niin sitten on sen vuoro. Ei tässä mitään, mutta mä vaan mietin, että kun tuon yhden kanssakin on niin hankalaa, niin mitä sitten käy kun näitä onkin kaksi. Exällä ei tahdo nytkään aina oikein hermo kestää kun tuo poitsu koettelee rajoja, niin mitäs sitten kun niitä onkin kaksi.

Ihan varmasti exäsi ei opi sopimaan lapsenhoitovuoroista, koska sä edelleen huolehdit niistä.

No enhän mä voi tuota lasta yksinkään kotiin jättää, ja mun on kuitenkin aamulla töihin mentävä. Jos en sille soittelisi ja kyselisi, niin sitten saisin varmaan koko ajan vaivata omia vanhempiani tuon hoidon suhteen, tosin ne kyllä hoitaa ihan mielellään, ei siinä mitään.

Koita nyt vain kärvistellä syyskuuhun saakka ja sen jälkeen annat miehen ottaa itse yhteyttä. Ei sun ole pakko enää kauaa jankuttaa :hug: .

Koita nyt vain kärvistellä syyskuuhun saakka ja sen jälkeen annat miehen ottaa itse yhteyttä. Ei sun ole pakko enää kauaa jankuttaa :hug: .

Onneksi siihen ei enää kauhean pitkä aika ole, että enköhän mä siihen asti jotenkin saa kärvisteltyä, aina välillä vaan sieppaa oikein kunnolla.

Yhteistyössä