Mä en jaksais mennä ulos

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Esikoisen voi laittaa ulkoilemaan yksinkin, mut kuopusta ei voi. Sen kans pitäis olla siellä n. tunti, niin sit se nukkuu ja syö paremmin. Nyt on vaan sellanen olo, etten millään viitteis mennä. Kurkku on kipee ja on flunssanen olo, kuumetta ei kuitenkaan ole. :/
 
Kannattaisi käydä... ei koskaan tiedä, onko kevät vai talvi menossa. Kummallinen tämä maailman aika, viikonloppuna oli talvi, tänään taas huhtikuun puoliväli.
 

Yhteistyössä