V
Vepasto
Vieras
Esikoisen voi laittaa ulkoilemaan yksinkin, mut kuopusta ei voi. Sen kans pitäis olla siellä n. tunti, niin sit se nukkuu ja syö paremmin. Nyt on vaan sellanen olo, etten millään viitteis mennä. Kurkku on kipee ja on flunssanen olo, kuumetta ei kuitenkaan ole. :/