MÄ EN JAKSA!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkuinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itkuinen

Vieras

Mitä hemmettiä mä oikein teen. Väsyttää, itkettää. Olen kipeänä, raskaana viimeisilläni. 2,5-vuotias on kipeänä, ei nuku, kiukuttelee ja huutaa. En vaan jaksaisi enää sekuntiakaan, mitä hemmettiä mä oikein teen...

En pysty sen kanssa menemään uloskaan, kun en pääse kunnolla kävelemään kun issiashermo jäi jumiin ja sattuu siihenkin, eikä jalka kanna kunnolla. Joka paikka on kaaoksessa, ja mulla menee vaan totaalisesti hermot :(

Mies on töissä, eikä tule ennen kuin joskus 8 aikaan kotiin :(

Dvd-pyörimään muksulle tai kippaa leluja olkkarin lattialle, anna kyniä ja paprua, jotain touhuamista jos vain jaksaa kun kipeä. Parivuotiaat on hankalia potilaita kyllä... Meillä tyttö (kohta 1v 10kk) kipeänä ja ei jestas sitä huutoa. Himpulat-dvd on hiukan välillä piristänyt kuitenkin.

No anna olla kaaoksessa!
Ei se sotku mihinkään sieltä häviä, valitettavasti ;)
Mutta turha sitä sun on nyt stressata :hug:
Laitat lapselle piirretyn pyörimään ja makoilette yhdessä sohvalla ja katselette piirrettyjä!

anna kaaoksen olla ja keskity nyt vain tästä hetkestä selviämiseen. nyt jos koskaan niitä muumivideoita käyttöön jos eivät ole jo puhki kulutetut? muksu kylpyammeeseen leikkimään ja sinä vaikka patjalle viereen/ovelle köllimään. mitä vaan ikinä keksit semmosta tavallisuudesta poikkeavaa joka saattais huvittaa lasta ja ite saisit edes pötköttää hetken. jaksaisitko vaikka lukea lapselle jos makaatte sohvalla tai sängyssä vierekkäin?

kyllähän te voitte keksiä jotain mukavaa tekemistä yhdessä sisällekkin. Teette majan tai jotain, siivoamaan kerkee myöhemminkin. Kun saat lapsen/oman mielen johonkin muualle kuin siihen kipeään oloon, niin jo helpottaa.

Soita miehelles ihan muuten vaan, jos ahdistaa, mulla se ainakin auttaa :)

Yhteistyössä