En jaksa enää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kun ei jaksa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kun ei jaksa

Vieras
Mitähän nuo tuumaisivat, jos vain iskisin hanskat tiskiin ja ilmoittaisin häipyväni. Minua väsyttää ja masentaa ihan helvetisti ja tuntuu ettei tästä nyt pääse oikein suuntaan eikä toiseen. :'(
Muut ilottelevat ja tekevät omia juttujaan, eikä juuri kukaan kysy minulta, miten minä jaksan.
No kun en jaksa. Itkettää kauheasti, eikä kukaan helvetti välitä.
Muiden mukaan en pääse, kun rintavauva jarruttaa menoja todella tiukasti.
Pärjäisivät kyllä vauvan kanssa jos alkaisivat sitten vaikka Tuttelia antamaan, ihan sama.

Itse odotan esikoistani ja mua vähän pelottaa tuleva äitiys..Ilolla odotan toki vauvaa, mut kuitenni epävarmuutta on vielä monessa asiassa. Ymmärrän hyvin sun tuntemukset jos pienen kanssa olet kotona 24/7 eikä kukaan auta tai ole kunnolla tukena. Kyllä säkin tarviisit vapaa illan niin sitä jaksaisi kummasti taas..Ei se äitiys aina herkkua varmasti ole..Koitahan piristyä :) Jos ei muu auta niin sun pitää sanoa suoraan ettet nyt jaksa!! Ei se ole väärin.

Mulla oli ihan pienen kanssa sama tunne ja se on musertavaa. Siitäkin huolimatta että joku sanoo että ei lääkkeillä kaikkea korjata (mikä on totta) olen päättänyt että jos meille toinen lapsukainen joskus siunaantuu ja olo on yhtä masentunut kun pitäis olla onnensa kukkuloilla niin pyydän kyllä jotain. Olo oli kuin olisi yksin vauvan kanssa koko maailmassa ja kukaan ei välitä vaikka tilanne ehkä mun kohdalla ei kuitenkaan ollut niin.
Kovasti haleja, toivon ja uskon että lopulta helpottaa
:heart:

Yhteistyössä