Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja ällistyttävää:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Minä olen sen takia kotona, kun haluan lapseni hoitaa kotona niin pitkään kun vain suinkin mahdollista ja siinä ei ole mitään väärää.. töihin haluisin, mutta lasta en haulua vielään laittaa hoitoon. ja älkääs unta nähkö et mun mies jäis kotiin

se haluu vaan tehä töitä, töitä, töitä.. no tehkööt sit, mut ei tartteis mulle valittaa..
Mietihän MIKSI sen miehen täytyy olla aina töissä? Että sä voisit olla lapsen kanssa kotona. Melko kiittämätön asenne.
Voisitko Sörhipöykerö siirtyä takavasemmalle vihantäyteisellä asenteellasi? Olet todella törkeä kommentteinesi. Luot negatiivisen sävyn tähän keskusteluun!

Käsittääkseni keskustelupalstalla saa esittäää erilaisia mielipiteitä asiasta, ja minä toin tähän keskusteluun nyt tällaisen näkökulman. Naiset pitää automaattisena oikeutenaan olla kotona ja maksattaa elatus miehillä - miesten oikeus odottaa naisenkin osallistuvan perheen elatukseen on sellainen minusta tärkeä pointii, joka täällä harvemmin nousee esiin. Jos tämä jotakuta haittaa, poistukoon keskustelusta itse.
Useinhan se vain on niin että mies ei halua jäädä lasta hoitamaan kotiin vaan olla työelämässä.
Se pitäisi molempien tajuta että kun lapsia saa niin ne tarvii hoitaa ja hoitoon viedään kun molemmat vanhemmat siihen valmiita.
Jos mies ei halua itse jäädä lasta hoitamaan kotiin niin nainen jää.
varmasti voidaan pihistellä sen aikaa kun lapset pieniä..
Miksi miehen pitäisi ottaa vastuu perheen varoista..
esim meillä oli yhteinen tili. minä hoisin meidän talouden mies vain käi töissä josta palkka tuli mutta minä katsoin että raha riittää elämiseen.
eihän miehellä ole muuta vastuuta kuin työssä käyminen mutta jos ei huvita voi jäädä kotiin ja vaimo töihin..
Meillä kyllä niin hieno tilanne että mies siis halusi että olen kotona niin kauan kuin haluan ja olin huono siivoamaan,ruuan kyllä tein.Mutta itse halusin töihin kun lapsetkin jo isoja