Mä en jaksa!!!! *sis. valitusta*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rokkivosu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rokkivosu

Vieras
Siis mikä hitto tota poikaa riivaa?!
Aamuyöllä alkaa kitinä ja vinkuna ja sitä kestää tunnista kolmeen... Alkuyöstä herää pari kertaa kitisemään. Korvissa ei oo mitään ja hampaita ei tee. Tosin pistin viime yönä siltä varalta supon, mut ei mitään vaikutusta.
Alkaa pää levitä kun ei saa nukkua :| MAha sillä ei vaivaa, se on semmoista narinaa vaan. Ei jaksa!!!! |O
Syöminen on yhtä tappelua. Puuro päristellään pitkin pöytiä ja hangataan pitkin naamaa. Suuhun sitä ei juurikaan mene. Syöminen on muutenkin semmoista närppimistä, ainut mikä uppoo kunnolla on maito.
Mikään ei herralle kelpaa! Jos on sylissä niin haluaa lattialle, jos on lattialla haluaa syliin. Jatkuvaa narinaa pitkin päivää ja päiväunien nukkuminenkin on niin hankalaa.

Että mua taas ottaa päähän.

Auttaisikohan tohon joku unikoulu? Jätänkö kylmän viileesti pojan vaan sänkyynsä huutamaan niin kauaksi aikaa et ite nukahtaa?
Se kitinä kun on just sellasta et haluaa seurustella :/

noihin aikoihin taisi olla lapsilla yleensä yö-levottomuutta. onko kenties oppinut lähiaikoina esim:konttaamaan.
meillä samantapainen yöheräily meni ohi kuukaudessa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
noihin aikoihin taisi olla lapsilla yleensä yö-levottomuutta. onko kenties oppinut lähiaikoina esim:konttaamaan.
meillä samantapainen yöheräily meni ohi kuukaudessa.

Ei oo oppinu ku pyörimään vaan. Toivottavasti menis pian ohi...

Se on vaan oppinut niin paljon uusia juttuja ja kelailee kaikkea sit yöllä.

Mut et annanko mä sen vaan kitistä? Vai pitäisikö se ottaa viereen. Ei se nukkuminen siinäkään sen paremmin kyllä suju ja sit pitää vielä vahtia ettei pääse tippuu sängystä.

Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:

Mut et annanko mä sen vaan kitistä? Vai pitäisikö se ottaa viereen. Ei se nukkuminen siinäkään sen paremmin kyllä suju ja sit pitää vielä vahtia ettei pääse tippuu sängystä.

Mä oon vaan lykkiny tutin suuhun. Sillä on meillä rauhottunut.

meillä 10kk poika ihan sama homma... Se on aivan hirvee piru :D Mut täytyy olla tyytyväinen et se on normaali eläväinen lapsi(mummon hokemaa) Joo,ollaan tyytyväisiä,mut nukkus ees yöt prkl...
Voisko sun pojalla olla kuuma?

Tossa iässä kun alkaa liikkumaan enemmän ja joka päivä oppii jotain uutta niin se menee yö uniin ja sitä kestää jonkin aikaa ja saattaa valvoa pitkin yötä miten vaan. Meillä neiti satto herätä puolenyön jälkeen ja valvoa aamu yöhön... varsinki silloin ku oppi kävelemään niin oli aika rauhattomat yöt...

Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
meillä 10kk poika ihan sama homma... Se on aivan hirvee piru :D Mut täytyy olla tyytyväinen et se on normaali eläväinen lapsi(mummon hokemaa) Joo,ollaan tyytyväisiä,mut nukkus ees yöt prkl...
Voisko sun pojalla olla kuuma?

Makkari on vilpoinen ja poika nukkuu pelkkä vaippa päällä.
Viileinä päivinä on ollu yöhaalari päällä. Ei vaikutusta, sama kitinä :/

Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:

Mä oon vaan lykkiny tutin suuhun. Sillä on meillä rauhottunut.

Kokeilin tota, mut kun herää vartin välein laittaa tutin niin ei se juuri auta :/

Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:
Tossa iässä kun alkaa liikkumaan enemmän ja joka päivä oppii jotain uutta niin se menee yö uniin ja sitä kestää jonkin aikaa ja saattaa valvoa pitkin yötä miten vaan. Meillä neiti satto herätä puolenyön jälkeen ja valvoa aamu yöhön... varsinki silloin ku oppi kävelemään niin oli aika rauhattomat yöt...

Otitsä sillon lapsen pois sängystä vai annoitko valvoa siinä?

Yhteistyössä