Mä en jaksa enää.. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tipsukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tipsukka

Vieras
mies teki taas oharit,lähti ovesta ilmoittamatta vaikka piti hänen olla kotona että minä pääsisin käymää jossain kun koko viikon 24h ollu lasten kans..kiukuttelee mulle jatkuvasti nytkin nukkui 2 tuntii tossa ja ajattelin että pääsen lähtee siskolle laulaa karaokee..mut ei..hänellä oikeus mennä ei mulla.se on niin hemmetin paska äijä etten jaksa enää..lapsia ei hoia koskaan ei anna ruoka rahaa ei mitn..onneks on asunto paperit vetämäs että päästäs täältä pois :( mun pää on niin sekasin että tuntuu että sekoan,ei oo ketään kelle soittas ja puhuis. =(

:hug:

Pura mieltäsi tänne! On varmasti tosi rankkaa olla yksin vastuussa lapsista vaikkei virallisesti niin olekaan.. Siis tarkoitan että yksinhuoltajana sulla ei ainakaan sit ole mitään odotuksia tai toiveita että mies auttaisi. Kaverini just muutti erilleen miehestään ja sanoi että nyt tulee hommat hoidettua entistä paremmin kun ei odota että osallistuuko toinen vai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja pitkäpiina:
minä juurikin olen tekemässä eroa miehestäni.et vaihtaisin ihan mielelläni ajatuksia!

Sä tai ap oot varmaan mun naapuri. Ton apn tekstin kuulin eilen keittiössäni kahvipöydässä.

Voimia kummallekin.

mä en paljoja voima nyt ainakaan tarvitse mä olen niiiin innoissani tästä asiasta!mitä kaikkea kakkaa mä olenkaan hullu kestänyt,mut nyt ne on ohi ja mä voin alkaa elää.jippii..

Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
:hug:

Pura mieltäsi tänne! On varmasti tosi rankkaa olla yksin vastuussa lapsista vaikkei virallisesti niin olekaan.. Siis tarkoitan että yksinhuoltajana sulla ei ainakaan sit ole mitään odotuksia tai toiveita että mies auttaisi. Kaverini just muutti erilleen miehestään ja sanoi että nyt tulee hommat hoidettua entistä paremmin kun ei odota että osallistuuko toinen vai ei.

Pura vaan mutta ymmärrä se, että pian sataa paskaa niskaan ja kunnolla. Ei täältä mitään myötätuntoa saa kuin ehkä vahingossa hetken. Tilanteesi on todella ahdistava, sinuna potkisin tollasen äijän ulos ja nauttisin vapaudesta, ja mikä parasta, rahantulosta.

vaan että 2 nuorinta nukkuu enkä viitti herättää..ei olis eka kerta ku jouduttu yönselkään poikien kans lähtee ukon riehumisen takia,siks mua nyt pelottaakin,ei itseni puolesta vaan mun poikien.helppooo olis jos vois potkii ukon ulos,tää on vaan ukon omistama asunto joten meidän kait täält pitää lähtee. =(mä en ymmärrä miten se on muuttunu tollaseks..en olis sen kans muksuja tehny ikinä jos olisin tienny mikä paska on.(ja tiediksi yhdes oltiin 4v ennen ku aloin oottaa ekaa muksuu)

Alkuperäinen kirjoittaja tipsukka:
vaan että 2 nuorinta nukkuu enkä viitti herättää..ei olis eka kerta ku jouduttu yönselkään poikien kans lähtee ukon riehumisen takia,siks mua nyt pelottaakin,ei itseni puolesta vaan mun poikien.helppooo olis jos vois potkii ukon ulos,tää on vaan ukon omistama asunto joten meidän kait täält pitää lähtee. =(mä en ymmärrä miten se on muuttunu tollaseks..en olis sen kans muksuja tehny ikinä jos olisin tienny mikä paska on.(ja tiediksi yhdes oltiin 4v ennen ku aloin oottaa ekaa muksuu)

itse olen joutunut lähteen 1v lapsen kanssa turvakotiin kahentoista mais yöllä kun ukko löi mun pään kivi seinään ja sain aivotärähdyksen.nyt eroan siis.voimia sulle.ja jos sun ukko riehuu niin kyllä se on se joka sieltä poistetaan vaik onkin sen nimis jos tarttee pollarit soittaa.

Yhteistyössä