Mä en jaksa enää tuota rutisevaa ja märisevää lasta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Lomaa tässä vietetty 1,5kk ja lapsi ollut koko sen ajan kotona. Mikään ei oo hyvin, joka asiasta märisee. Jos ei saa housuja jalkaan, ni ei halua pyytää apua vaan itkee ja märisee. Hermot rupeaa olemaan todella lopussa pian. Toisaalta toivon, että ensi maanantai tulisi pian, jolloin lapsi menee takaisin hoitoon ja itse saan viettää lomaa vielä 2 viikkoa ihan yksin. Mikään ei vaan ole hyvin. Mikään ei kelpaa. Vähänkin jos sanon, ettei nyt joku onnistu, ni alkaa hirveä märinä ja itku. Ihan joka asiasta.

sama homma meillä. lähetettiin se mummolle muutamaksi päiväksi jos vaikka osais sielä olla kunnolla... on varmaan liian tylsää kotona ainakin meillä...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Lomaa tässä vietetty 1,5kk ja lapsi ollut koko sen ajan kotona. Mikään ei oo hyvin, joka asiasta märisee. Jos ei saa housuja jalkaan, ni ei halua pyytää apua vaan itkee ja märisee. Hermot rupeaa olemaan todella lopussa pian. Toisaalta toivon, että ensi maanantai tulisi pian, jolloin lapsi menee takaisin hoitoon ja itse saan viettää lomaa vielä 2 viikkoa ihan yksin. Mikään ei vaan ole hyvin. Mikään ei kelpaa. Vähänkin jos sanon, ettei nyt joku onnistu, ni alkaa hirveä märinä ja itku. Ihan joka asiasta.

Meillä onneksi loppui lapsen 2 viikon kesäloma, ihana rauha ja hiljaisuus kun lapsi päiväkodissa....

Voi käsi, sellassia ne lapset vaan joskus ovat.
Kauhea minkälainen äiti kun toivoo saavansa lapsensa hoitoon että saa viettää lomaa, tosi reilu mamma olet.
ÄLäkä sano että tarvitset lomaa, itse olet äitiyden valinnut niin kyllä sinun tulisi myös hoitaa sitä lastasi.
Lapsikin vaistoaa että äiti ei halua olla eikä leikkiä ja protestoi sitä sinulle. Joten oleppas nyt kunnon äiti ja mene leikkimään sen lapsesi kanssa ja laita kone kiinni.
Kauhulla odotan tulevaa kun tämän ajan lapsista kasvaa aikuisia kun ovat lapsuutensa joutuneet katsomaan kun äiti roikkuu netissä eikä leiki heidän kanssaan.

Mä en kanskaan. Saman ikäinen ku sun ja just sama meininki. Vaikka on virikkeitä. En jaksais yhtään tätä, eilen sain tietää keskenmenostani ja kannan kuollutta sikiötä nyt sisälläni ties kuinka pitkään. Ja sit toi narina tähän päälle kun muutenkin ihan rikki.. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja oo:
Ootte ihan ihme porukkaa...Miksi ette kehitä lapselle tekemistä?

Kun mikään ei kelpaa. Ei halua piirtää, ei leikkiä, ei olla ulkona, ei lukea, ei tehdä mitään muuta kuin märistä.

Oliskohan nyt kuitenkin mammassa se vika??
Ota lapsi syliin ja kysy mitä kivaa tänään tekisitte.

Yhteistyössä