Mä en jaksa enää tuota miestä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Väsynyt

Vieras
Mies ei ikinä auta minua missään asiassa eikä ajattele yhtään minua.
Eilen siivosin alakerran ja mies lupasi että nyt tänään siivoaa yläkerran. Meillä kun on pakko siivota parisen kertaa viikossa kun meillä lapset on pölylle allergisia. No mies tuli töistä kotiin ja avasi kaljapullon :( Nyt sitten nukkuu meidän juuri siivotussa sängyssä p**kaiset työvaatteet päällä ja minä yritän täällä lasten kanssa siivota yläkertaa.
Ja minä kun en saisi tehdä oikeastaan mitään fyysistä työtä tällä hetkellä kun olen raskaana ja on riski ennenaikaiseen synnytykseen..
Siis aivan oikeesti minä en jaksa tätä enää..

Mää en ymmärrä mikset sinä reviä sitä ukkoas ylös sieltä sängyn pohjalta. Mun mies imuroi ja luutusi töiden jälkeen...mun mielestä tämä on kahdenkauppa ja kotitöitä on tehtävä molempien.

minä jouduin raskaana ollessani kemään myös KAIKKI kotityöt, myös ne, jotka aiheuttivat kipuja, kuten puiden kannot ym. ym. vaikka kuinka koitin miehelle sanoa, että hei, mä en PYSTY tekeen kaikkia kotitöitä, kun sattuu, niin kuuroille korville kaikui. Lopulta mulla alkoi supistelemaan (vko30) niin, että makasin viikon sohvalla. Supparit kyllä loppuivat lepäämällä, mutta mies ei edelleenkään tajunnut, vaan koitti jatkaa samaa menoa.
Loppuraskauden ajan mun oli pakko tehdä niin, että valittelin supistuksia, ja kyykin kaksinkerroin "kivusta", jotta sain miehen tekemään edes ne raskaimmat työt. Ja tällöinkin piti ensin pyytää miestä tekemään joku juttu 3 kertaaa, ja kun ei mitään tapahdu, oli pakko alkaa tehdä itse ja sitten "supisteli", jolloin mies vasta tajusi tulla apuun.

Aivan sairasta, todella lapsellista käytöstä minultakin, tiedän, ja tunsin itseni todella typeräksi, kun valehtelin noin, mutta kun ei mies muuten ymmärrä. Ja meillä on todella paljon raskaita kotitöit, karjan hoitoa ym. en minä voi kaikkea yksin tehdä!!!

No miehen mielestä sitä ylimääräistä rahaa löytyy ja minä yritän laskea kaikki rahat et piisaisi ensi viikkoon saakka.
Arvaatkaa vaan monta kertaa oon tuolle miehelle huutanut et tule auttamaan.. enää en jaksa :(

Ei ole edellisten raskauksien aikana ollut tälläinen. En ymmärrä mikä häntä vaivaa. Minä teen nykyään meillä kaikki kotityöt ja hoidan lapset 24/7. En normaalisti valittaisi, mut nyt oon aivan loppu en kerta kaikkiaan enää jaksa.
Kalja hänelle on maistanut aina, mut nyt ollaan menty siihen et joka ilta hän juo salaa parisen pulloa kaljaa kun lasten kanssa ollaan jo nukkumassa. ja sit yrittää piilotella tyhjiä pulloja. Olen kyllä miettinyt et olisiko hänellä masennusta tai jotain, mut kun tuo mies ei puhu vaikka olen välillä yrittänyt kysyä et onko kaikki hyvin..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Halusiko mies varmasti vielä perheenlisäystä? Ettei tämä viimeisin raskaus masenna, tjtn? Huoli perheen toimeentulosta, esim?

Tämä tuli mieleen täälläkin. Itse masentuisin jos lapsia vielä tulisi, varmaan mieskin.

Onko asuntolainaa? Onhan se iso vastuu miehellä perheen elättämisestä jos vaimo on lasten kanssa kotona useita vuosia. Eli vaikka lasta olisi toivonutkin, niin voihan silti asiat holestuttaakin. Yritä keskustella hänen kanssaan vielä.

meillä toi mies tuolla ahkerasti imuroi ja tamppasi matot.huomenna minä jään lasten kanssa YKSIN,KUN HÄN LÄHTEE 50V SYNTTÄREILLE KAUEMMAS.HOTELLISSAYÖPYVÄT JA SAA NAUTTIA rauhasta ja sukulaistensa seurasta.
mä siis huomenna vaihdan petivaatteet ja pyyhin lattiat+pesen enemmän pyykkiä.

pointtina oli et tekee noi raskaat nyt ni mulle ei jää kaikkea =) eikä mulle tulis niin surku olo,kun toinen pääsee juhlimaan ja mä en tiedä koska ittepääsen irtautumaan... :whistle:

Juuri ollaan muutettu isompaan asuntoon ja kyllä meillä on asuntolainaa. Kieltämättä välillä on tiukkaa, mut ruokaan on aina rahaa. Mut miehen nautintoihin tupakkaan ja alkoholiin ei aina välttämättä ole varaa. mielestäni nuo on niin turhia et ei niihin tarvisi rahaa ollakaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Väsynyt:
mielestäni nuo on niin turhia et ei niihin tarvisi rahaa ollakaan..

Ehkä sillä miehelläkin pitäis joitain "omia juttuja" sallia. Saattaa tuntea itsensä ns. munattomaksi, jos häneltä odotetaan sekä siivusta, palkkatyön tekoa,lastenhoitoa JA vielä käsketään luopumaan pikkupaheistaan. Täytyy jotain omaa jättää hänellekin ;)

Mitä tapahtuu, jos sinäkin pistät maate vaatteet päällä? (epistä että jotkut miehet voi tehdä noin, meillä ei voi, minä voin meillä istua tässä ja mies saa hoitaa lapset sänkyyn, olen heidän tappeluun nin poikki).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Väsynyt:
mielestäni nuo on niin turhia et ei niihin tarvisi rahaa ollakaan..

Ehkä sillä miehelläkin pitäis joitain "omia juttuja" sallia. Saattaa tuntea itsensä ns. munattomaksi, jos häneltä odotetaan sekä siivusta, palkkatyön tekoa,lastenhoitoa JA vielä käsketään luopumaan pikkupaheistaan. Täytyy jotain omaa jättää hänellekin ;)

NO eikö se oma voi olla satunnainen oma aika tai harrastus tai työmatkat rauhassa? tupakka ja alkoholi vievät aika paljon rahaa ja väsyttävät ja masentavat pitemmän päälle.

Yhteistyössä