Mä en enää jaksa tuota pissamerta!

Teollisuuskypärä

Aktiivinen jäsen
27.10.2007
2 282
0
36
Aamulla ekaks ku herään saan siivota koiran pissat,pissaa aina tytön huoneeseen yöllä(osoittaa mieltänsä ku ei saa enää nukkua mun kanssa samassa huoneessa kun kuorsaa niin kovin että en saa nukuttua),päivällä kun oon töissä osoittaa mieltänsä,syö tytön leluja ja pissaa eteiseen.
En enää tiedä mitä teen...lahjotanko pois vai vienkö nukutettavaksi..koiralla ikää jo 9 vuotta..
Vaikeeta,raskasta...

:( Meillä hieman sama juttu, tosin meillä pissat odottaa aina koulupäivän jälkeen. Meillä 7-vuotias koira joka tottunu et olen päivät kotona ja ilmeisesti alkaa pidättämisen kans olla myös ongelmia, joten nyt on aina pissat kun tulen kotiin. Mä tosin jään keväällä äitiyslomalle joten ongelma ratkeaa taas siksi aikaa kun olen kotona.

Mä juttelin mun äitin kanssa äsken asiasta...se oli sitä mieltä et parempi se ikiuni kuin antaa muualle ku koira ollu meijän kanssa kuitenkin niin kauan jo...et miten se sopeutus uuteen paikkaan...Mitähän maksaa lopetus keskikokoiselle koiralle?Mitähän tuhkaus maksaa?

Oletko tosissas?
Olethan varma, ettei koira ole sairas tms?
Mun mielestä niin kauan kun koira ei ole vaaraksi kenellekään, ei sitä voi piikille viedä! Vaan sen takia että "omistaja ei jaksa enää".
Oletko siis todella sitä mieltä, että ton asian takia koira saa kuolemantuomion?

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Oletko tosissas?
Olethan varma, ettei koira ole sairas tms?
Mun mielestä niin kauan kun koira ei ole vaaraksi kenellekään, ei sitä voi piikille viedä! Vaan sen takia että "omistaja ei jaksa enää".
Oletko siis todella sitä mieltä, että ton asian takia koira saa kuolemantuomion?

En todellakaan ole tehyt mitään päätöstä vielä.

Keskikokoisen koiran eutanasia maksaa muuten jotain 80-100?, ja yhteistuhkaus jotain 50-70?.
Ei ole kyllä halpaa sekään, sitten kun joskus se päivä koittaa..

muoks. saatta olla paikkakuntakohtaista. Noi ainakin oli pk-seudun eläinlääkäriasemien hintoja.

Yhteistyössä