Mä en jaksa enää tässä avioliitossa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surupusero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surupusero

Vieras
Siis voi luoja mua koskee,sattuu,kaikkea...mä oon ollu pari vuotta hyvin uupunut,lastemme tilanteesta,meillä erityislapsi ja toisella oppimisongelmia...kotona olen heitä hoitanut,jaksanut lasten kanssa tilanteeseen nähden hyvin...alun alkajaankaan mies ei ymmärtänyt että en jaksanut pitää häntä hyvänä vaan lapset veivät kaiken energiani....ja tätä tilannetta ollut jo kauan,lasten takia oltu ja väleissä pysytty,ystävinä...

Voi luoja miten minuu sattuu,tiedän että maailman pienin asia,mutta lähes ikinä en ole kotoa yötä pois,nyt menin kaverilleni katsomaan viisuja ja toivoin miehelle eilen että imuroisi edes täällä sillä aikaa,muutoin kun ei osallistu kototöihinkään,kuulema työt vie kaiken energian..

Minulla oli todella kiva viisuilta ja tänään tietenkin hehkutettu lätkäfinaalia...mitä tapahtuu kun tulen kotiin???Puhuin viisuista ja sain vain kettuilua suomen sijotuksesta,yritin hehkuttaa lätkäpeliä johon toi tuumas että paskan väliä kumpi voittaa...

Miksei hän voi ottaa omaaan ilooni osaa millään lailla,edes parin minuutin keskukstelua???

Omat työasiat aina mielessä :(

Meillä myös käyty keskustelua miehen kanssa ettei hän juuri koskaan voi iloita minun puolestani. Tuntuu todella pahalle...

Sitten jos hänelle tapahtuu jotain todella kivaa, niinkuin oli nytkin reissussa ja laittoi kuvaviestiä 2kpl jostain nähtävyydestä ja vastasin niihin. Mutta jos minä teen noin niin ei vastaa mitään korkeintaan kettuilee jostain ja ... mä en vaan jaksa :(

Kuunteletko sinä ap miehesi työasiat mielenkiinnolla ja osallistuen? Ymmärsin, ettei teillä ole seksiä laisinkaan. Miksi ei? Se, että teillä on vaativat lapset ei voi olla jatkuva syy siihen. Mikä on se "oikea" syy?
Ehkä miehesi kiinnostuu sinun kuulumisistasi, jos teillä olisi jotain muutakin yhteistä pariskuntana kuin lapset ja kodin siivous?

Alkuperäinen kirjoittaja jätä se lurjus;23770426:
Eihän tuollaisessa suhteessa kannattaisi olla, jossa toisen tunteilla ei ole mitään väliä.

Kenen tunteista nyt puhut? Saako aviovaimo vastakaikua? Entäs vastaavasti mies - onko hänen tunteisiin vastattu, kun hän on halunnut hellyyttä ja seksiäkin?

Yhteistyössä