mä en jaksa enää sanoa samoista asioista kun pikkulapselle, 3vuotta jo jankuttanut.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mies oli tänään kotona (teki kyl saunaremppaa), mä nousin aamulla klo6, puin ja söin, herätin ipanan, puin sen, putsasin auton lumesta, vein lapsen hoitoon, menin klo7 töihin, pääsin puoli tuntia sitten, hain lapsen ja tulin kaupan kautta kotiin.
ja mikä mua taas odotti.
kaksi nälkäistä koiraa kun "ai mä luulin et annoit aamulla..." (ei tasan luullu, oli vaan unohtanu, meil ei koirat kertakaikkiaan saa niin aikasin koskaan ruokaa......), sänky petaamatta, tiskit tiskaamatta, likanen lautanen olkkarin pöydällä, tyhjä limupullo olkkarin sohvalla........
mä en jaksa tätä enää, en kertakaikkiaan. jokaikinen työpäivä mä alan ekana tekee ruokaa ja SIIVOAMAAN.
"mitä sä räpätät, mähän oon tehny tätä saunaa....!!!"
¤%&T%/)(=)¤/¤%&/%(((#%/&"/&(/)¤# !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mä meen lakkoon. nyt.

kyl se voi hyvinki oppia viel :D mulle mies sai jankata siisteydestä 2v, ny taidan olla koht jo siistimpi ko se :D (tähän kyl vaikuttaa se, et vuoden alusta muutettii omakotitaloon, jossa kerrranki on TILAA ja tätä jaksaaki pitää paremmin siistinä ku ei koko ajan mieti et no koht kummiski muutetaa)

ja mä jankkasin miehelle 5 vuotta: miksi mulla on epäkäytännölline keittiö, lyhyt kun olen, joudun kaiken tuolin avulla ottamaan kaapista. alakaapistot surkeita ne muutamat ja yhdellä seinällä on pelkkä pöytälevy ilman alakaapistoja. Jos mies hääräis keittiös kuten minä, ja yhtä lyhyenä, se remppa olis tehty jo 5 vuotta sitten. Valitus auttoi, eilen lupasi, että meille tulee UUSI KEITTIÖ! =)...nalkutus kannattaa!

Alkuperäinen kirjoittaja palma:
No jos siellä saunalla on oikeasti tapahtunut edistystä, niin turhasta valitat. Jos hommat seisoo sielläkin niin anna palaa ja pistä mies siivoamaan itse.

onhan siellä, mut pakollisia taukoja on ollu, primer esimerkiks imeytyy sen pari tuntia jonka aikana ei oikein voi tehdä mitään... jne....

miehestä tulee koko ajan pahempi ja pahempi, mä en saa sitä tekeen enää mitää.
se tietää et jokatapauksessa siivoan ja teen ruuan jossain välissä lapsen takia. miehen pyykkien peseminen loppu ainakin just nyt. jotain sekin saa tän talouden eteen tehdä!!!!!!!!!! itkettää kun vituttaa niin raskaasti!!!!!!!!!!!!

Viikonlopusta lähtien ollut taas masentunut ja uupunut olo. Aina sama homma perjantaina. Pitäisi siivota pölyt mutta se olen aina minä, en vaan jaksa. myös pesuhuoneen ovi ja suihkukaappi ym. vaatisivat pesua, milloinhan mies on pessyt viimeksi vessan? ja kun en siivoa, masentaa vaan lisää.

Yhteistyössä