V
vieras
Vieras
mies oli tänään kotona (teki kyl saunaremppaa), mä nousin aamulla klo6, puin ja söin, herätin ipanan, puin sen, putsasin auton lumesta, vein lapsen hoitoon, menin klo7 töihin, pääsin puoli tuntia sitten, hain lapsen ja tulin kaupan kautta kotiin.
ja mikä mua taas odotti.
kaksi nälkäistä koiraa kun "ai mä luulin et annoit aamulla..." (ei tasan luullu, oli vaan unohtanu, meil ei koirat kertakaikkiaan saa niin aikasin koskaan ruokaa......), sänky petaamatta, tiskit tiskaamatta, likanen lautanen olkkarin pöydällä, tyhjä limupullo olkkarin sohvalla........
mä en jaksa tätä enää, en kertakaikkiaan. jokaikinen työpäivä mä alan ekana tekee ruokaa ja SIIVOAMAAN.
"mitä sä räpätät, mähän oon tehny tätä saunaa....!!!"
¤%&T%/)(=)¤/¤%&/%(((#%/&"/&(/)¤# !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mä meen lakkoon. nyt.
ja mikä mua taas odotti.
kaksi nälkäistä koiraa kun "ai mä luulin et annoit aamulla..." (ei tasan luullu, oli vaan unohtanu, meil ei koirat kertakaikkiaan saa niin aikasin koskaan ruokaa......), sänky petaamatta, tiskit tiskaamatta, likanen lautanen olkkarin pöydällä, tyhjä limupullo olkkarin sohvalla........
mä en jaksa tätä enää, en kertakaikkiaan. jokaikinen työpäivä mä alan ekana tekee ruokaa ja SIIVOAMAAN.
"mitä sä räpätät, mähän oon tehny tätä saunaa....!!!"
¤%&T%/)(=)¤/¤%&/%(((#%/&"/&(/)¤# !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mä meen lakkoon. nyt.