J
jaana
Vieras
Tuttuni (kotiäiti) kertoi et heillä on asunto miehen nimissä, kuten autokin ja heillä on avioehto. Eli tää äiti hoitaa kotona heidän lapsiaan ja mies maksaa elämisen ja asumisen, mutta ero sattuessa kaikki jäis miehelle ja nainen puille paljaille. En kyllä ymmärrä tuota yhtälöä kyllä millään.
Nainen perusteli et kun hän on kotihoidontuella niin ei hänellä ole varaa lainoja maksella eli siks kaikki on miehen nimissä, ja avioehdon tekivät koska kumpikin haluaa maksaa itse oman mahdollisen omaisuutensa.
Lapsethan on yhteisiä eli heidän kotihoidonsa vuoksi tää nainen menettää näiltä vuosilta työtuloja mutta mies maksaa taloa koko ajan itselleen.
Okei, ei asia mulle kuulu, mut enpä kyllä itse suostuis moiseen.
Nainen perusteli et kun hän on kotihoidontuella niin ei hänellä ole varaa lainoja maksella eli siks kaikki on miehen nimissä, ja avioehdon tekivät koska kumpikin haluaa maksaa itse oman mahdollisen omaisuutensa.
Lapsethan on yhteisiä eli heidän kotihoidonsa vuoksi tää nainen menettää näiltä vuosilta työtuloja mutta mies maksaa taloa koko ajan itselleen.
Okei, ei asia mulle kuulu, mut enpä kyllä itse suostuis moiseen.