mä en enään tiedä mitä rasvaa laitan pojan leukaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
siinä on sellasta kuviaa ihottumaa.. eikä lähe mihinkään vaikka varmaan 6 eri rasvaa oon kokeillut rahat mennyt vaan hukkaan :/ ja nyton alkanut tulee myös kuivia läikkiä vatsaan.. kai se vaan pitää mennä lekurille näyttää että voisko olla allergiaa tai atooppista

Onko erittäin kuiva ja sitkeä ihottuma? Locobasella on rasvainen voide Repair-nimisenä ja se tepsii kovettuneisiin ja halkeileviin kanta- ja sormenpäihinkin todella nopeasti.Entäs Apobasen Oily cream?

Meidän tytöllä, 9kk, on posket ja leuka aivan punaiset ja kuiviä länttejä ympäri kehoa :/ mullakin on atooppinen iho (ei kylläkään oireile enää pahasti) niin liekköhän on tyttö äitiinsä tullut :/ joku hyvä voide ois kiva tietää :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja kokeile:
käydä siellä lääkärissä, sen sijaan että kokeilet kymmeniä eri voiteita.

Me ollaan käyty lääkärissä (ihan ihotautien puolella ) tytön kanssa ja ollaan saatu reseptiä tuollaiseen, tuollaiseen, tuollaiseen, tuollaiseen ja tuollaiseen rasvaan / voiteeseen. Kuudes rasva tehosi :whistle: , että ei se lääkärisäkäyntikään aina lopeta sitä voidekokeilua ;)

Mutta kyllä se lääkärissäkäynti muuten kannattaa... Voidaan ottaa allergiakokeita ja saada diagnoosi muutenkin. :)

3-vuotiaalla sama ongelma!
Lopputalven ja nyt kevään ajan ollut tosi kuiva leuka!
Rasvoja mennyt aivan älyttömästi.
Hydrocortisonilla saatiin se jo kerran paranemaan, mutta heti kun alotetaan perusvoiteet, niin tulee uudestaan.
On käytetty kahta eri apobasea, lipolaania, bepanthenea....

Olen itse huomannut, että takin ja puvun reunus pitää jättää vähän auki, siihen ei saa mikään "osua", muuten pahenee!

Meidän pojalla atooppinen iho muutenkin ja on myös astaatikko.
Lastenlääkärille mennään taas toukokuussa. Täytyy siellä jutella leuka-asiasta myös.

Mutta tosi inhottavaa, kun ei parane!
Ja kun rasvaa, niin aina sit kirvelee...

meittin 5 kk pikku jäbällä atooppinen ihottuma. perusvoiteita kokeiltu useampia, mutta tällä hetkellä tepsivin on ceralan, jonka ansiosta iho ei enään niinkään punoita.