Mä en enää tunne tota omaa miestäni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
..Siis ei mua dementia tms.vaivaa vaan sen käytös on alkanu oleen niin outo-erilainen ku ennen ja pelottavakin=(
Tällä hetkellä työelämässä(oli kesän lomautettuna)nyt syksystä asti töissä...Tällä tarkoitan ihan vaan sitä että ei pitäis olla huolta tai murhetta sen asian suhteen.Mutta tässä toissa iltana kun lapset alotti tavanomaisen ilta riekkumisensa,niin sen käämit paloi!Ensin koitti(ja minä myös koitin sanoa)pojille,5v.ja 12v. että rauhottuvat eivätkä riekkuis ja isompi huudata pienempää yms.Mutta ei sanomiset auttanu..Niinpä mieheni,lasten isä,nousi raivokkaasti tuoliltaan ja lähesty isompaa poikaa ja hiukan uhitteli "NYT LOPETATTE!!"Lähesty siis poikaa ja huusi ja samalla heitti kädessään olleen majoneesituubin lattiaan,niin että korkki räsähti rikki ja majoneesia roisku pojan housuille.En nähny koittiko mieheni osua poikaan(toivottavasti EI)mutta jo se että heitti sen tuubin,oli mielestäni ihan liikaa.Itse sanoin heti että lopettaa tuollaisen uhittelun ja oli typerä teko.Sanoi vaan että"Kun ei jaksa kuunnella tota huutamista.."Pojilta tai pojalta ei pyytänyt edes anteeksi,kävi vaan hetken kuluttua sanomassa isommalle"Ei jaksa tollasta kuunnella,joten lopettakaa kun sanotaan"
Sen jälkeen oli ja vihelteli vaan ja oli kuin ei mitään olis tapahtunutkaan..Mutta mä oon miettiny tota ja asia jäi vaivaamaan mua.Mitä JOSKUS voi tapahtua?En hyväksy tollasta mieheltäni!
Sori pitkä sepustus,mutta ei lyhyestikään voinu kertoa...

Onko stressiä töissä? Muutenkin kuin lasten kanssa pinna kireellä? Kokemusta sekä itseltä että mieheltä, että stressi kiristää pinnaa todella tiukalle. Toivottavasti ei tapahdu mitään, ei kenenkään, kaikkein vähiten lasten, tarvi hyväksyä tuollaista käytöstä. Mutta tiedän, että tuollaisella hetkellä turha sanoa mitään, jälkeenpäin kannattaa ottaa puheeksi ihan kaikessa rauhassa.

Voihan sielä töissä stressiä olla ja ajatus kokoajan että joutuuko lomautetuks,mutta ei hyväksyttävää käytöstä uhitella lapselle!Tai lapsille.Huuto käy,mut ei sais heitellä lapsiin päin mitään tavaroita.Sehän rupee oleen jo väkivaltaa...=(=/

Yhteistyössä