Mä en enää oikeesti jaksa mieheni epäsiisteyttä!!Huono malli lapsille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ero

Vieras
Niin harvoin suihkussa,niin harvoin hampaidenpesua,kulkee aina likasissa työvaatteissa,teen ruuan ja usein ei kelpaa,syö tunnin päästä mielummin lihiksen :(

Muutoinkin alkanu viimesen pari vuotta luja alamäki mein suhteessa,pientä riitaa jatkuvaan,alan turhautua..vuosia olin puuttumatta tuohon hygieniahoitoon,nyt olen sanonut suoraan,kamala jos yöllä herää kun nukummekin naamatusten,sitä hengityksen tuoksua :(

Ei seksielämää..en halua..

Jatkaisitteko,edes lasten takia,minä en enää vaan jaksa.Muutenkin olen alkanut huomaamaan,kuinka itsekäs hän on :(

NO...tänään juuri yritin ottaa puheeksi kun lapset nukahtivat...lähti vanhemman kanssa kauppaan toissailtana,housuissa jotka näyttivät kuin olisi tullut pissa housuun :( sanoin että nyt vaihat kyllä housut,että nyt alkaa olla jo pojallekin noloa kun ikää tulee lisää etä koulussa pian kiusaavat...

Alkoi ylimielisyys,kiroilu ja että kuin yhtäkkiä alan mesota asiasta.suuttui,paineli nukkumaan ja huus :( yritin sanoa että jutellaan rauhassa mut ei se hänen kans onnistu,ikinä :(

Ja jos on masentunut,on ollut sitten vuosia,joten vaikea uskoa.En tiedä voisiko olla vain niin itsekäs,voisiko teidän mielestänne?Saanut vuosia tehdä töitä kuten haluaa,olen kyllä kotona ja hoidan lapset?Olen ollut kiltti,en narise,ja nyt alkaa mittani täyttyä.Mutta voiko olla noin itsekäs ja ääliö ettei itsestään huolehdi??

NO...tänään juuri yritin ottaa puheeksi kun lapset nukahtivat...lähti vanhemman kanssa kauppaan toissailtana,housuissa jotka näyttivät kuin olisi tullut pissa housuun :( sanoin että nyt vaihat kyllä housut,että nyt alkaa olla jo pojallekin noloa kun ikää tulee lisää etä koulussa pian kiusaavat...

Alkoi ylimielisyys,kiroilu ja että kuin yhtäkkiä alan mesota asiasta.suuttui,paineli nukkumaan ja huus :( yritin sanoa että jutellaan rauhassa mut ei se hänen kans onnistu,ikinä :(

Onhan se niin, että jos suhteessa on ollut pitkään ongelmaa niin toisen alkaa nähdä vastenmielisenä possuna. Mutta se asia tulee toiselle viime kädessä yllätyksenä. Hänen kannaltaan sinä et ole sanonut ensin mitään, ja nyt sitten kirkkaalta taivaalta mahdollisesti ääni halveksunnasta väristen ilmoitat, että mies on niin saastainen että pojankin elämä menee pilalle.

Miten itse reagoisit, jos sinulle tehtäisiin noin? Hänhän kertoo tuossa, että näin hän asian koki tapahtuneen. Miksi sinä kerrot oman kantasi minulle etkä miehelle, kun hänkin jo näki vaivan kertoakseen omansa sinulle?

Ok, ei onnistu rauhassa puhuminen ikinä, se on ymmärrettävä syy. Mutta kokeile jotain muuta. Kirjoittamista, jolloin lukijan ei tarvitse menettää kasvojaan perheen edessä? Tai sitten vastaat samalla mitalla jos koet toisen huutoväistöliikkeen tosi epäreiluksi. Huudat takaisin ja kerrot tasan tarkkaan miltä tuntuu kun koskaan ikinä ei saisi sanoa mitään.

Mutta sulle saattaa tulla yllätyksenä, että mies kyllä kuulee sen katkeruuden äänestäsi vaikka sinä mielestäsi sanoisit ihan ystävällisesti, ja reagoi siihen. Naisilla on tapana pitää miehiä paaaaljon tyhmempinä kuin ne oikeasti ovat. Siksi myös olisi syytä opetella viestimään rehellisesti niitä omia tunteita. Muutenhan mies ei voi mitenkään tietää missä sinä olet menossa.

Tietysti asiaa tuossa jonka kirjoitit,kiitos siitä,tosin lasten aikana en toki hänelle alennu näistä puhumaan,en vain jaksa enää,tänäänkin yritin fiksusti puhua asiasta,tai en enää tuosta epäsiisteydestä vaan noista kiroiluista minuu kohtaan...mä en jaksa tätääää :(

En jaksaisi. Ja kyllähän tuollaisen käytöksen nyt huomaa jo ennen naimisiin menoa ja ennen kuin niitä lapsia aletaan tekemään. Naiset ryhdistäytykää ja vaatikaa parempaa. Kyllä maailmasta hyviäkin miehiä löytyy!

Onko teillä tällästä touhua,mä en enää tiedä mikä on normia ja mikä ei...ei kuitenkaan pelkoa tapetuksi tulemisesta tai pettämisestä muttei tämäkään elämä nautintoa ole :(

Onko teillä tällästä touhua,mä en enää tiedä mikä on normia ja mikä ei...ei kuitenkaan pelkoa tapetuksi tulemisesta tai pettämisestä muttei tämäkään elämä nautintoa ole :(

No ei varmaan pelkoa pettämisestä, jos miehen hygienia on tuota tasoa. :X

Ei pelkoa tapetuksi tulemisesta? Onko väkivaltaa tai sen uhkaa muuten?

Ja siis ei toi ole normaali tilanne. En tiedä minkä verran on vikaa sussa ja minkä verran miehessä, minkä verran asialle olisi tehtävissä, mutta ei, ei ole normaali tilanne jota pitäisi vain sietää. Huomaathan sä itsekin, ettei sun ole hyvä olla. Omaa oloa kannattaa kuunnella ja huono olo on merkki siitä, että jonkin pitää muuttua.

En mä jaksaisi. Sen verran pitää MOLEMPIEN puolisoiden välittää, että käy pesulla ja pistää puhtaat vaatteet. Ja jos mahdollista, ei päästä itseään lihomaan hirveästi ja pitää huolta terveydestään ja ulkonäöstään. Lihomiselle ei aina tietty voi mitään, tai terveydelle, tai ulkonäölle. Mutta asenne on oltava se, että välittää siitä, miltä näyttää toisen silmissä.

Auttakaa sitten,miten hertti sentään puuttuisitte moiseen jos miehenne tekisi näin?Ei auta vaikka ensin kestin,stiten aloin nätisti vihjata,esim.hampaiden pesusta,sitten aloin suoraan päin naamaan sanomaan että ala pesemään hampaitasi,henkesi haisee ja siltikään ei tapahdu muutosta,ei muutu miksikään,ehkä aina yhden illan pesee ja sitten taas kerran kaks viikkoon :(
En tod jaksa ja halua häntä loukata jatkuvasti henk,koht loukkauksillakaan,kaverillisissa väleissä kun ainakin ollaan enkä huomautella että haiset yms..:( Mutta kun en jaksa näinkään enää yhtään :(

Yhteistyössä