M
mä
Vieras
Yhteiseloa ja oloa jo yli 18vuotta,viis lasta,sillä työ,mulla työ(odottaa kun hoitovapaalta palaan),terveyttä,omakoti ja siis ihan perus asiat pitäis olla kunnossa..Mutta mieheni tuntuu sekoovan!On väsyny töittensä jälkeen ja menee päikkäreille-mutta n.15min.kuluttua nousee ylös kun ei uni tuu.Illalla sitte sama juttu-pyörii ja huokailee ja kääntyilee ja mutisee..Jos nukkuu ni kuitenki on aamusin väsyny.Viime yönä nukku hyvin joitakin tunteja ja sit n.klo3-4 heräs(ei tietoo mihin!?)ja pyöri ja hyöri herättäen mut ja mutisi "Mä oon hullu","..jotain vinku intiaaneja.."Luuli että nukun,ei tienny että olin heränny...Siis ihan käsittämättömiä asioita!
Mä en jaksa katella sen olemusta,kun näkee et'se mietiskelee päässään jotain..Tuijottelee olemattomiin yms.
Ja koitetaan puhua,mut se ei itekään tiiä mikä vaivaa!?!Ei pitäis olla stressiäkään..Mä hajoon jo kohta sen käytökseen ja haluun pois sen luota.Osaako joku auttaa tai neuvoa mikä tai mitä avuks??
Mä en jaksa katella sen olemusta,kun näkee et'se mietiskelee päässään jotain..Tuijottelee olemattomiin yms.
Ja koitetaan puhua,mut se ei itekään tiiä mikä vaivaa!?!Ei pitäis olla stressiäkään..Mä hajoon jo kohta sen käytökseen ja haluun pois sen luota.Osaako joku auttaa tai neuvoa mikä tai mitä avuks??