Mä en enää jaksa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikä ruokasota? Sä laitat ruokaa, ja muut syö. Jos ei kelpaa niin ovat ilman.

Mee hakemaan ne murot. Kunhan ovat pupeltaneet niitä pari viikkoa, niin eiköhän sitten ruokakin kelpaa *kannustaa*

Pärjäisköhän ne viikon?

Näillä kummallakin rakkaurenherelmällä on äärimmäisen valikoitunut sorttimentaali mitä syövät, sellaista näykkimistä ja nirsoilua.

Ja tarjottu on! Ja kerrottu säännöt ja maistatettu ja tarjottu ja näytetty mallia ja jätetty välipalat ja ja jaaa jaj .ja.... ja |O

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Toi ruoasta temppuilu saa mun pinnan jopa pamahtamaan poikki

Sama täällä. Jopa mulla kärvähtää käämit, jos sapuska ei kelpaa.

Mä kestän muuten melkeen mitä vaan ja hyvin pitkään, mut ruokailussa en vaan kestä.
Ja meillä lähtee kyl pöydästä sakki ellei siellä olla niin ku mun säännöt sanoo ja ruoka tasan syödään tai sit on turha pyytää yhtään mitään muuta ku vettä, jota tulee kraanasta.

Enkä tee sellasta ruokaa josta ei oikeesti tykätä edes.

Ja herrasiunaa, kun ensin tänäänkin jopa kysyin että mitähän laitettais? JA kun sitte kokkasin sitä mitä toivottiin niin eipä sitten tasan kelvannut kummallekaan :/

Tyttö ei syönyt edes aamupalaa |O no, siellähän sössäävät murojensa kanssa!

Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:

Ja mulla se, ettei voi nukahtaa, vaikka on ihan väsyny
|O

Mä oon tohon jo reilun 10 vuoden aikana niin tottunu et sekään ei tunnu enää missään =)

Mä en oo tottunu siinä samassa reilussa 10 vuodessa, joten todennäkösesti en tule koskaan tottumaankaan
:/

Ja mulla se, ettei voi nukahtaa, vaikka on ihan väsyny
|O

Mä oon tohon jo reilun 10 vuoden aikana niin tottunu et sekään ei tunnu enää missään =)

Mä en oo tottunu siinä samassa reilussa 10 vuodessa, joten todennäkösesti en tule koskaan tottumaankaan
:/

Välillä toiki on kyl niin rasittavaa et meinaa itellä tulla itku, ku tietää et aamu on sit ihan per***stä ku ei ala ajoissa nukkumaan.

Täällä alkaa kohta ihan samat systeemit, just odotellaan että ruoka pikkasen jäähtyy.. Sitten sitä voi siinä lautasella vartin siirrellä ja käännellä, pariin kertaan ehkä maistaakki.. voi elämä.. sitten ku ruoka on kerätty pois niin alkaa se leivän kinuaminen..

Niin kausiluontonen syöjä tuo tyttö.. tää kausi on kyllä kestäny ja kestäny eikä tuo flunssa auttanu asiaa ollenkaan! Pyhällä hengelläkö tuo elää ja kasvaa.. :o

mä luovutin jo. totesin että selkis, lapset ei vaihtelua ruoassa kaipaa. meidän lapset ei syö puuroa ellei siinä ole kanelia ja sokeria tai sit suklaapuuroa. lapset syö hedelmistä ainoastaan banaaneja, joskus ehkä mandariinejakin. ainoa ruoaksi kelpaava on perunamuusi. ilman kastiketta. eli sen kanssa syödään sit jotain uunilohta, savulohta, pinaattilettuja (joita lapset ei syö) ja välillä sekottelen jauhelihat tai muut suoraan muusiin. lapsakkaa siis. muusin lisäksi spaghetti ja jauhelihakastike ja ranskanperunat taitaa olla ainoat mitä nää syö.....
siinä meidän ruoat siis, sit illalla syödään miehen kanssa reipaampi ja herkullisempi iltapala et tulee edes aikuisille jotain vaihtelua ainaisesta pottumuusista.

Yhteistyössä