mä en enää jaksa, kauanko tämä pirun talvi vielä kestää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja argh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Et ole tainnut montaa vuotta täällä Turussa asua, tuo on pitänyt paikkansa vain parina viime vuotena.

Kyllä se parin kuukauden sisällä loppuu. Perinteisestihän täällä on ollut talvi vasta maaliskuussa.

Mua kans ottaa aivoon tää istuminen sisällä vaikka oon pohjosesta. Talvi saa olla, mutta nää pakkaset.. Poika ihan kauhusta kankeena ku jouduin lähettään sen aamulla kouluun kävellen mittarissa -25. Teki mieli pitää se kotona jo! Mies siis vuoro työssä ja aina pakkasella just aamuvuorossa eikä autoa käytössä..

Mä en viittiny tälle talvelle ostaa talvikenkiä, oon sit lenkkareissa tassutellut menemään. Välillä mietin että pitäs ostaa mut sit ajattelen et tätä talvea on niin vähän jäljellä etten enää viitti. Ja se talvi jatkuu ja jatkuu vaan.... ehkä ne kengätkin olis nyt tarjouksessa (?) mut ei viittis.

no ei mua ainkaan pakaknene haitaa,mutta kyllä nyt on jo liikaa, kun mittarissa on -27.
10-15 asetta on vielä ihana ulkoiluilma.
tänään jätetään kyllä menemättä harkkoihin, ei tarvits pikupoikien jäätyä ( pyörillä pitäis kulkea kuitenkin)

Mua ei haittaa lumi eikä pakkanen.
Odotan vaan sitä kevättä kauhulla kun tuo valtava lumimäärä alkaa sulaa niin sitä loskan ja märänhiekan sekoitusta en niin välttämättä haluaisi, voisko sen vaiheen jotenkin skipata yli?

Alkuperäinen kirjoittaja Laiska:
Mä en viittiny tälle talvelle ostaa talvikenkiä, oon sit lenkkareissa tassutellut menemään. Välillä mietin että pitäs ostaa mut sit ajattelen et tätä talvea on niin vähän jäljellä etten enää viitti. Ja se talvi jatkuu ja jatkuu vaan.... ehkä ne kengätkin olis nyt tarjouksessa (?) mut ei viittis.

Repäise ja osta kerralla kunnolliset, jotka menee sitten monta vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Laiska:

Repäise ja osta kerralla kunnolliset, jotka menee sitten monta vuotta.

joo vaikka kuomat. Mullakin neljättä vuotta käytössä ja hyvin ovat kestäneet ja täällä Rovanieemllä sentäänm on ollut talvikin

Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Mua ei haittaa lumi eikä pakkanen.
Odotan vaan sitä kevättä kauhulla kun tuo valtava lumimäärä alkaa sulaa niin sitä loskan ja märänhiekan sekoitusta en niin välttämättä haluaisi, voisko sen vaiheen jotenkin skipata yli?

oon miettiny kans tätä |O siis sitä loskaa ja vettä on sitten ihan kiitettävästi. ois hyvä jos se sulais simsalabim kaikki kerralla (jollon varmaan soudettais töihin/kouluun/tarhaan), mutta sehän sulaa silleen pikkuhiljaa niin että rämmitään siinä loskapaskassa kuukausikaupalla :x vois ehkä lähtee pariks kuukaudeks evakkoon sitten ku näyttää että lumi alkaa sulaa B)

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010021711139751_uu.shtml
Sunnuntaina sateet saapuvat lähinnä Lounais- ja Länsi-Suomeen. Forecan päivystävän meteorologin Riikka Lahtisen mukaan lunta saattaa kertyä jopa useita kymmeniä senttejä...

Pitäähän talvella lunta olla

Alkuperäinen kirjoittaja Nooo:
Täällä aamulla mittari näytti -34,7*c... Jäi taas vaunulenkit tekemättä :(

a015.gif

Mä taas tykkään ihan älyttömästi kun on kunnolla lunta ja pakkasta!! Joku aika sitte tultiin tytön kans sisälle kun käytiin vähän kolaileen reittiä mattotelineelle että saa petivaatteet sinne. Tyttö jopa hiihti! :D Silloin vielä -26 =)

Yhteistyössä