M&M

Lauantai-iltana lähdin yksikseen ravintolaan keskustaan jossa tiedän olevan yleensä miehistä pitäviä miehiä. Siellä viihtyy tietenkin naisetkin koska ei tarvitse kuunnella jokaisen känniääliön iskuyrityksiä.

Pari kaljaa siinä kerkesin lipitellä, kun joku tuli kliseisesti "tarjoamaan paukkua", eli juuri se mielessä. No otin siltä salmarin ja kysyin että mitä mielessä. Se sanoi suoraan haluavansa vähän nuorempaa poikaa. Kulautin juoman nopeasti alas että päästäis täältä pois nopeemmin.
Sillä oli vielä huone viereisen kadun hotellista ja matkalla vain sanottiin ikämme toisillemme, sanoin että 30 ja se kertoi olevansa 50 vaikka luulin ensiksi hänen olevan jotain 45. Ihan siisti nuorekas vanhempi mies.

Huoneessa huomasin että siellä asusti toinenkin, koska pöydällä oli jotain pussukoita nimittäin naisten meikki ym. tavaroita. Kysyin että mitäs toi. Se sano vaan et ei haittaa, se on jo löytänyt seuraa. En sen enempää kyselly oliko vaimo vai rakastaja, mun teki jo mieli aloittaa.
Hieman jännitti, koska on ensimmäinen kerta kun olen "kunnolla" päässyt miehen kanssa touhuamaan, kerran ollut pientä säpinää aiemmin.
Mies riisui vaatteensa jättäen vain bokserit jalkoihin. Pyysi että tulisin kokeilemaan sen kalua ja ottamaan suulla kankaan läpi kiinni siitä.
En yleensä pidä löysistä kiiltävistä boksereista, ovat vaan niin ruman näköisiä, joten kiskoin housut alas. Sillä ei ollut vielä soisokki päälä toisin kuin mulla. Otin kans loput vaatteeni pois ja aloin hieromaan sen löysää kalua. Kun sain vähän sitä virkoamaan niin otin sen suuhuni ja rupesin imemään hiljaa. Mentiin sängylle ja mies tarttui minun kulliini ja upotti sen suuhunsa. Tuntuipa hyvältä pitkästä aikaa ku joku ottaa suihin. Viimeksi sen teki yksi vaimon kaveri pienessä humalassa.
No tuntui jo että multa meinaa tulla kun imu oli niin kovaa ja aloin katselemaan ympärilleni olisko kumeja pöydällä valmiina. Kysyin onko liukkaria ja mies otti sen jostain pussukasta kumien kanssa. Laitoin hupun päälle ja liukkaria siihen ja myös kaverin peppuun. Sain ensimmäistä kertaa mieheltä peppua ja tärisin jännityksestä. Hiljaa työnsin sisään ja aloin painaa. Mies sanoi että anna mennä vaan loppuun asti. No ei tarvinnu kauaa vedelä kun tuli kuminkärki täyteen spermaa.
Tiesin että oli mun vuoro mennä kontilleen ja rasvasin oman peppuni.
Kumin päälle saatuaan mies asettui taakseni ja alkoi painamaan peppureikääni. Sanoin että varovasti, saan ekaa kertaa oikeeta kullia.
Se tuntui aika tiukalta kun ei meinannut ensin mennä, mutta yritin vähän rentoutua ja sitten alkoi luistaa. Hiljalleen mies alkoi liikuttaa ja tuntui että peppuni repeää. Onneksi se alkoi tuntua paremmalta ja aloin itsekin antamaan vauhtia että mies uskalsi itsekin panna kovempaa.
Kullini alkoi taas olla kovana kun mies runkkasi sitä samalla. Tuntui että se ei laukea ikinä jatkoi vaan nussimista, sanoin että vaihdetaan jo.
Laitoin uuden kumin päälle ja taas oli mun vuoro. Nyt upposi kuin vanhaan naiseen ja otin kaiken äskeisen takaisin. Panin oikeen kunnolla ja pohjaan asti, koska tiesin että mulla kestää nyt vähän kauemmin laueta joten otin kaiken irti. Mies oli kontillaan sängyn patjan reunaa vasten runkkasi itseään. Kun se laukesi niin sen peppureikä puristeli niin kovaa että en pystynyt enää liikuttamaankaan. Sitten se halusi imeä vielä multa loppuun asti ja suostuin. Oltin kumin pois ja eipä tarvinnut kauaa odotella kun sain jo toisen kerran.
Mitään kummempia puhumatta kävin pesulla ja lähdin lompsimaan kotiin päin naama punottaen ja jalat täristen.

 

Yhteistyössä