Miten ois tapaaminen?? :D Vaikkapa ens viikolla?? Onko ketään kiinnostuneita?? :wave:
Harmailen 17.10.2005 #1 Miten ois tapaaminen?? Vaikkapa ens viikolla?? Onko ketään kiinnostuneita?? :wave:
Harmailen 17.10.2005 #6 \ Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2005 klo 11:48 viola78 harmaana kirjoitti: passaa mainiosti...oletko se keneksi sinua luulen? Click to expand... Riippuu siitä mitä luulet.. Mutta minä luulen, että sinä luulet ihan oikein..
\ Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2005 klo 11:48 viola78 harmaana kirjoitti: passaa mainiosti...oletko se keneksi sinua luulen? Click to expand... Riippuu siitä mitä luulet.. Mutta minä luulen, että sinä luulet ihan oikein..
amorsun 19.10.2005 #11 Me ollaan Miron kanssa mukana, tullaan huomenna klo:10 kirkkopuistoon. :wave: :wave: Ellei muuta satu tulemaan.
Me ollaan Miron kanssa mukana, tullaan huomenna klo:10 kirkkopuistoon. :wave: :wave: Ellei muuta satu tulemaan.
amorsun 20.10.2005 #13 Ei me päästäkkään. Meille tulee vähän jälkeen kymmenen vieraita kylään. Olishan se pitänyt arvata. Mutta seuraavalla kerralla nähdään. :wave:
Ei me päästäkkään. Meille tulee vähän jälkeen kymmenen vieraita kylään. Olishan se pitänyt arvata. Mutta seuraavalla kerralla nähdään. :wave: