Lyrica

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja samperi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ole itsellä käyttökokemusta mutta työnpuolesta on ja huomauttaisin että vaikka niistä sivuvaikutuksista pitää kertoo niin ei kaikilla tule kaikkia niitä ja joillaki ei tule ollenkaan :)

Joo, lääkäri vaan vissii 5 kertaa mainitsi puolen tunnin aikana, niin alko jo hieman jännittämään :whistle:

Juu :) ja toki niitä voi tulla, mutta tiedän psyk.sh työn kautta todella monia joilla ei ole oireita ollenkaan tai vähäisiä (ja toki sellaisia joilla on niitä). Jospa kuulut siihen vähän tai ei ollenkaan ryhmään :)

Toivotaan todellakin niin, kiitos :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Ja alkaa vissii olee viimenen toivo vielä tähän miun hommaan :headwall:

No voi hemmetti, toivottavasti toi nyt auttais!

Mulle just samasta syystä toivoteltiin hyvästit tuolta kipupolilta. Joko täysin sietämättömät sivuoireet kaikista lääkkeistä tai sit ei vastetta.. Että kärvisteles siinä sit..

Ens viikolla taas lekuriin ennenku alkaa paikat paukkumaan.. :kieh:

No just :o Eli meillä aika sama tilanne-tosin eri syistä
Kyllä mulla leuka aukes, kun lääkäri selittää, et sulle on nyt kokeiltu suunillee kaikki lääkkeet ja ei oikeen oo enää vaihtoehtoja :headwall:

No just :o Eli meillä aika sama tilanne-tosin eri syistä
Kyllä mulla leuka aukes, kun lääkäri selittää, et sulle on nyt kokeiltu suunillee kaikki lääkkeet ja ei oikeen oo enää vaihtoehtoja :headwall:

Joo se on kyllä ihan ultimatemahtava fiilis ku lekuri vaan kattoo papruja ja totee et ei voi mitää, täs nää ny oli, kiitos ja näkemiin :headwall:

Hoidosta en kyl voi valittaa, oli huippulekurit jne. kaikki oli tosi asiallista. Mut kun ei voi lääkkeitä syödä ni ei voi..

Nii fibroo ja hermovauriosärkyyn etittiin hoitoo. Nyt on polvi rapsahtamas, buranaa ja panadolia naamaan ja täytyy vaan toivoo ettei se petä :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Joo se on kyllä ihan ultimatemahtava fiilis ku lekuri vaan kattoo papruja ja totee et ei voi mitää, täs nää ny oli, kiitos ja näkemiin :headwall:

Hoidosta en kyl voi valittaa, oli huippulekurit jne. kaikki oli tosi asiallista. Mut kun ei voi lääkkeitä syödä ni ei voi..

Nii fibroo ja hermovauriosärkyyn etittiin hoitoo. Nyt on polvi rapsahtamas, buranaa ja panadolia naamaan ja täytyy vaan toivoo ettei se petä :snotty:

No miä jo vähän toivoin, et jos tuo samalla auttas tähä miun fibroon..

mulla menee ahdist.häiriöön 325mg/vrk
Aloitin 25 mg ja viikko ja nosto 50 mg ja sitten taas viikko ja 75mg
Tosi hitaasti siis päästiin tuohon ja todella siis todella urpo olo tuli
n pari tuntia eka lääkkeen oton jälkeen, tuntui kuin oisin menettänyt järkeni( siltä tuntuu kyllä pahimmassa ahdistuksessakin...)
Mutta ne oireet meni ohi käytön jatkuessa ja kyllä se ahdistukseen on mulla auttanut.
Paitsi aamulla kun otan 175 mg niin tulee sellainen "känninen" olo, mutta se menee ohi.
Olen kans tosi herkkä lääkkeille, kaikki yleensä pahentaneet ahia, tämä eka joka ei sitä pahetanut.

Kokeile rohkeasti ja älä heti heitä hanskoja tiskiin, kyllä ne aloitusoireet pitäis mennä ohi.
JAKSUJA!!

Alkuperäinen kirjoittaja Minä1:
mulla menee ahdist.häiriöön 325mg/vrk
Aloitin 25 mg ja viikko ja nosto 50 mg ja sitten taas viikko ja 75mg
Tosi hitaasti siis päästiin tuohon ja todella siis todella urpo olo tuli
n pari tuntia eka lääkkeen oton jälkeen, tuntui kuin oisin menettänyt järkeni( siltä tuntuu kyllä pahimmassa ahdistuksessakin...)
Mutta ne oireet meni ohi käytön jatkuessa ja kyllä se ahdistukseen on mulla auttanut.
Paitsi aamulla kun otan 175 mg niin tulee sellainen "känninen" olo, mutta se menee ohi.
Olen kans tosi herkkä lääkkeille, kaikki yleensä pahentaneet ahia, tämä eka joka ei sitä pahetanut.

Kokeile rohkeasti ja älä heti heitä hanskoja tiskiin, kyllä ne aloitusoireet pitäis mennä ohi.
JAKSUJA!!

Eli samalla "kuurilla" mennään
Katotaan millanen olo tulee, kun tänään sit alotan
Joo, tuosta kännisesta olosta lueskelinkin

Lekurikin sano, et elä sit säikähdä jos aamulla on kummallinen olo
Miä vaan tuumasin,et oon niin tottunut jo noihin alotusoireisiin, etten niin vähästä säikähhä

En heitä hanskoja vielä tiskiin
;)