Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Mulla siis paniikkihäiriöön määrättiin tuo lääke, ja kauheasti pelotteli lekuri noille alotusoireilla..
Viikon menee 25, sitten viikon 50, sen jälkeen 75.. Tarkotus on nostaa ainakin sinne 150![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:No sulla on ainaki maltillisesti alotettu tuo lääke! Ja kannattaaki just noiden sivuoireiden takia.
Mulla aikoinaan alotettiin 75 mg:lla (ei vielä tiedetty että mä kestän yleensäkin lääkkeitä tosi heikosti :snotty: ) ja mähän sain sellaset heitehuimaukset siitä muutamaks päivää että heiluin tääl päin seiniä. Ihan himmeen tuntosta ku yhtäkkiä vaan heitti johonki suuntaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Niin se lääkärikin sano, et alotetaan tosi miedosti..
Tosin saa varmaan odottavaa jonkin aikaa, ennenkun alkaa vaikuttaa
:/
lääkäriltä alkaa jo lääkkeet loppua tähän miun paniikkihäikkään, toivotaan, et tuo auttas
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Mun muistaakseni mulla tuo alko tehoomaan tosi äkkiä. Mul oli kipujen takia ihan veto pois mut ei menny varmaan ku viikko ku mä loikin paikasta toiseen ku aropupu ku virtaa oli vaikka muille jakaaJos sellanen tulee ni siinä vaan saa olla sit varovainen ettei itteensä väsytä, se on aika salakavalaa. Mullekki sillon lekuri sano että olla varovainen niiden olojen kans ja sai niitä kyl kyttäilläkki. Piti pitää huoli siitä et sai kuitenki tarpeeks unta ja lepoo ettei pala loppuun
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Eli päiväunet "pääsee" taas ottamaan-alkoko heti seuraavana päivänä nuo sivuoireet?
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Mulla alko sivuoireet pari tuntia ekan lääkkeen oton jälkee, ku ois lekalla lyöny päähän. Mutta mulla kyllä alotettiin ilman muuta ihan liian isolla annoksella. Mä olin ihan totaalisen pihalla pari iltaa aina ku olin lääkkeen ottanu. Pari tuntia ja taju kankaalla.
Mutta varmasti ei tollasia vaikutuksia sulla tuu ku on paljo pienempi alotusannos. Siihen huimaukseen kannattaa kyl varautua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lipton^:Lääkkeen vaikutus alkaa erilailla, johtuen käyttötarpeesta. Kivuttomuuteen lähtee max.parissa viikossa, niin että tehon näkee.
Ja tuo mg ei ole sidoksissa kiloihin.
Lääke on myös epilepsialääke
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Ohhoh![]()
Miäkun käyn psykiatrian ylilääkärillä, niin se vissii tajuaa miulle aina mahollisimman iisisti nuo lääkkeet alottaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Lipton^:Lääkkeen vaikutus alkaa erilailla, johtuen käyttötarpeesta. Kivuttomuuteen lähtee max.parissa viikossa, niin että tehon näkee.
Ja tuo mg ei ole sidoksissa kiloihin.
Lääke on myös epilepsialääke
Juu, niin tuossa pakkausselosteessakin lukiEi muuten oo eka lääke, jota käytetään sekä epilepsiaan ja "pään vikoihin"
Toivottavasti auttaa tuohon paniikkihäiriöönkin nopeaan.
Lääkäriltä kysyin, et minkä aikaa menee ku auttaa: "melko nopeasti"-no mikä se melko nopeasti on "no melko nopeasti"
Eli mitään "parempaa" tietoa en saanut...
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Joo kyllä mullekki sit seuraavat alotettiin paljo varovaisemmilla annoksilla.. :snotty: Mulla oli kans joku erikoisylifakiiri mut en enää muista et mikä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lipton^:Epilepsia- krooninen kipu ja pääviat, kai ne on samaa kastia keskenään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Lipton^:Epilepsia- krooninen kipu ja pääviat, kai ne on samaa kastia keskenään![]()
Melkein joo
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei ole itsellä käyttökokemusta mutta työnpuolesta on ja huomauttaisin että vaikka niistä sivuvaikutuksista pitää kertoo niin ei kaikilla tule kaikkia niitä ja joillaki ei tule ollenkaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lipton^:Lekurit kertoo senki takia, koska nuo tietyt oireet ko.lääkkeestä oikeasti on todella tavallisia ja melkovarmasti tulevia sivuvaikutuksia. Itsellä lääke aiheuttaa edelleen ja myös niitä harvinaisempia oireita. Olo on kuin aivoinfarktin saaneella
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei ole itsellä käyttökokemusta mutta työnpuolesta on ja huomauttaisin että vaikka niistä sivuvaikutuksista pitää kertoo niin ei kaikilla tule kaikkia niitä ja joillaki ei tule ollenkaan![]()
Joo, lääkäri vaan vissii 5 kertaa mainitsi puolen tunnin aikana, niin alko jo hieman jännittämään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Ja alkaa vissii olee viimenen toivo vielä tähän miun hommaan :headwall: