Lyhyet naiset, kertokaa mittojanne!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielenkiinnosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pituus 157 cm, paino 62kg (norm 48kg), mutta olenkin nyt viimeisillä viikoilla raskaana:) Tämä on neljäs raskaus ja yleensä tullut 12-16 kg, joista suurinosa jäänyt synnärille. Ei huoleta tuo paino.. Aina olen helposti päässyt ainakin tuohon lähtöpainooni. Jokus jopa alle.

Edellisen ja tämän raskauden välissä sain tippumaan 47 kg, mutta paino nousi sitten pari kiloa kuntosalin ja hierojaopintojen takia. Eli lihasmassa lisääntyi kyllä rutkasti. Ja se näkyy nytkin käsilihaksissa yms. En muista nyt prosenttimääriä, mutta noussut oli.

155cm/62kg. En todellakaan ole tyytyväinen, mut toisaalta synnytin vasta 2kk sitten. (painoin 75kg).
Tyytyväinen olisin 50-54kilosena. Ja paljon kiinteempänä, nyt vaan hyllyy!! Vyötärö 91cm, lantio 99cm, reisi 59cm.. !

Lyhyillä tarkoitan alle 160 senttisiä. Paljonko painatte, oletteko tyytyväisiä? Ja jos tiedät rinnan/vyötärön/lantion ympäryysmittojanne niin kertokaa :)

155cm, n. 70kg. Tosin tuollakaan painolla en näytä valtavalta, ONNEKSI. Mutta en ole tyytyväinen painoon, olin 2 vuotta varsin masentunut ja lääkitystä ja siitä paino nousi, myös siitä ettei masiksessa juuri huvittanut harrastaa liikuntaakaan, vaikka en syökään koskaan mitään roskaruokaa sipsiä karkkia tms.

En oo tyytyväinen painoon, koska ennen painoin jonkun 50kg. Sillon olin muka mielestäni kamalan lihava, huh! Nyt kun katsoo kuvia niin jestas, mulla oli timmi kroppa ja vatsalihaksetkin erottui hieman.. :O Laihdutusprojekti meneillään, kun 55 kiloon vaikka pääsisi.

Vaatekoko S-M, tai 36-38. Farkuissa 38-42.

152 cm, 43 kg, vy 61, lantio 92 ja rinnanympärys 76 ja vielä reisi 52. Olen pieni hoikka päärynä, mutta toisaalta, mulla on kokoon nähden sellaiset hartiat etten juuri näytä päärynältä.
Ja olen aika tyytyväinen nyt.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
34v 160cm ja 51kg. Vauva on nyt 7kk, toinen lapsi. Molemmissa raskauksissa lihosin kuin sika, reilut 20kg/kerta mutta kaikki lähti tälläkin kerralla vielä, huh! Tunnen oloni normaalipainoiseksi vaikka reisissä onkin vähän löllöä.

[QUOTE="Anna";23272252]145cm, muutaman millin yli. Painoa 37 kg, sitäkin ottaisin kilon lisää.

En ole tyytyväinen.[/QUOTE]

Ihan mielenkiinnosta, mikä on nykyään lyhytkasvuisuuden raja? Oletko lyhytkasvuinen?

158/~64 (rv 26)
Normaalisti paino on alkanut vitosella ja olen tyytyväinen :) vaikka kiinteytystä saisi tehdä, en ole saanut siitä urheilija-minästäni kiinni vielä koskaan.. Parhaimmillani olen ollut 48-53kg tienoilla, mutta kunhan normaalisti alle 60kg niin ei ole mitään syytä olla tyytymätön.

157cm ja 54kg, olen tyytyväinen ja muodot löytyy. Ikää 28v ja välillä v*tuttaa kommentit: "oletpa pieni, eihän kukaan usko sinua äidiksi, luulevat että olet pikkusiskojen kanssa liikenteessä" ja "noin nuoriko äiti?!?".

25 vuotta, 153/56. Rinnan ympärys 93 (rintsikoiden päältä, ilman varmaan 90) vyötärö jouluturvotuksen kanssa 77, lantio 91. Lihaksikkaat reidet ja isohko lihaksikas peppu (treenaan). Jalka on 34-36. Mua luullaan jatkuvasti jopa 10 vuotta nuoremmaksi.

[QUOTE="MINNIE";26677228]152 cm, 44 kg. :) Oon tyytyväinen, tosin "ootpa sä pieni" -kommentit kismittää. Jos nasevia vastakommentteja löytyy, kertokaa pliis! :.-------D[/QUOTE]

Sano, että tunnet silti itsesi henkisesti suureksi ihmiseksi. Kerran heitin tuon pitkälle miehelle, joka mollasi pituuttani ja johan meni hiljaiseksi :D

Oon 20v, 155cm ja 62kg ja ihan kyllä tyytyväinen o_O Lihasta löytyy ja nojoo vähän muutakin mutta painon sijaan aina parempana mittarina pitänyt omaa fiilistä, näkymää peilistä ja yleiskuntoa. Paino riippuu aina niin monesta tekijästä että ei sitä kannata liikaa tuijottaa (y)

Yhteistyössä