Lyhyet hiukset saavat noin 20-40v naisen näyttämään tätimäiseltä

• Viestiketjun aloittaja tukka
  • Ensimmäinen viesti
Smoke
[QUOTE="viiden äiti";30540922]Luin ketjun läpi pikaisesti ja summa summarum: nuorille ja hoikille käy mikä tahansa tukkamalli ja rumat&lihavat joutuvat vetämään pussin päähän! Näinhän se menee...

...ja ps. Olen ikäloppu täti 43v. Minulla on valtavan paksu ja tiheä tukkalaatu. Olen omistanut joskus pitkät, takapuoleen asti yltävät hiukset. Rakastan nykyistä, lyhyttä kuontaloani - se on niin helppohoitoinen ja kevyt. Enkä aio kasvattaa sitä yhtää pidemmäksi![/QUOTE]

Ihan hyvä valinta jos haluaa 10v lisää ikää.

viers
Tätiltä pitää näyttää kun on 36 vuotta ikämittarissa. Samalla pitää ostaa lapselle kura-asu ja miehelle synttärilahjaksi tennispalloja ja grippi. Sitten voi mennä kotiin ja hyvällä omallatunnolla laittaa paisti uuniin.

Rajansa sitten sillä hiuksen pituudellakin. Yli puolen selän ei käy kovin vanhalle kantajalle, näitä "mummoja" näkee jotka eivät kutreistaan luovu vaikka se hevosen häntä vanhentaa entisestää.
Tää on tarkkaa touhua :D

vierailija
Linkkien naiset ovat toki kauniita, mutta hiukset todella rumia. Tottakai kaunis nainen näyttää kauniilta vaikka kuinka lyhyessä tukassa, mutta vielä kauniimpi olisi pitkissä hiuksissa.

Pitkät hiukset eivät myöskään edellytä paksuutta. Keskipaksut tai ohuehkot hiukset ovat myös kauniit pitkinä, kunhan ovat hyväkuntoiset. Millä suomalaisnaiset sitten pilaavat ohuiden hiustensa kunnon, etteivät ne muka kasva kunnolla yms.? Vastaus on jatkuva värjääminen, suoristaminen yms. käsittelyt. No, erotunpahan itse edukseni
Ootko kuullut geeneistä? Siinä sulle syy. Ja koskee myös miehiä. Mikäli oot huomannu ni aika monella kaljamahasella patulla sisäkumi loistaa.

vierailija
Ootko kuullut geeneistä? Siinä sulle syy. Ja koskee myös miehiä. Mikäli oot huomannu ni aika monella kaljamahasella patulla sisäkumi loistaa.
Nou,nou nou ja naisten lyhyt tukka

Miulla ei oo kaljamahaa (tukkakin tallella) ja ihailen hoikkia sopusuhtaisia naisia

Kauniit sääret & minihame, pitkä tukka ja hiukan normaalia runsaampi rintavarustus on paras yhdistelmä 😍
(kuten 1/2 nuoremmalla salarakkaallani on)

setis

Yhteistyössä