Lyhyellä ikäerolla vauvaa yrittävät helmikuussa 2011

Heippa kaikille :)
Ajattelin pistää pystyyn oman pinon pienellä ikäerolla vauvaa yrittäville... Olisko porukkaa tänne pinoon??

Itsestäni se verran, että olen 22v. 09/2010 syntyneen pojan äiti ja kakkonen olis kuumeilussa... :) Yritystä ei olla varsinaisesti vielä aloitettu, koska olen syönyt minipillereitä ja kierto on aivan sekaisin... Pillerit ajattelin lopettaa tämän tai seuraavan laatan jälkeen...

Tulkaahan jakamaan ajatuksia :)
 
Täälläkin yks joka jo toista muksua haaveilee =) Yksi tyttö on ennestään ja syntynyt 07/2010. Itse olen 20v.
Ei mekään olla varsinaisesti mitään vielä yritetty, kun mies ei ole vielä osannut päättää haluaako se toisen vai ei. Tähän asti ehkäisykeinona on ollut keskeytetty yhdyntä ja kerran ei edes keskeytetty eli saas nähä oisko tärpännyt kerrasta :D Kierroista en tiedä kun kuukautiset ei ole vielä alkaaneet : /
 
Täällä olisi myös yritystä. Esikoinen syntyi 08/2010.

Niin ja taustatietoa sen verran että ehkäisyä ei ole käytetty, mutta kierrot heittelee... niin nyt harkitsen oviksen bongaamista tikuilla jospa olis vähän paremmat mahdollisuudet.
 
Viimeksi muokattu:
No nythän löyty jo jonkun verran porukkaa! :) Ei kukaan haluais väsätä pinoa eli laittaa tietoja ylös? Mä voin kyllä tehdä, mutta en välttämättä jaksais päivitellä ainakaan kauheen kauaa.. Tietysti jos joku olis innostunu?
 
Minäkin taidan ilmoittautua tänne =) Eli kuopus syntynyt 9/2010 ja kuumeillaan siis kolmannesta. Minullakaan ei ole vielä menkat alkanut synnytyksen jälkeen ja nähtäväksi jää millon alkaakaan, kun vaavi on täysimetyksellä vielä vajaan kuukauden ja sittenkin jatkan imetystä ainakin heinä-elokuuhun asti.

Minä voisin yrittää väsätä jonkunlaisen listan meistä, jos vaan osaan :whistle: Mitä siihen laitettaisiin? Olisiko esim. näin:

Moonchaser.....3.lapsi.....lapset -05 & -09/10......yk x......kp xx/xx

Eli ainakin mones lapsi toiveissa, lasten syntymävuodet (pienimmästä kuukauskin jos haluaa) ja mones yrityskerta ja kiertopäivät.
 
Viimeksi muokattu:
Moonchaser: Kuulostaa hyvältä! Päivittelin joskus pinoja ja huomasin kyllä tuon piste systeemin vaikeaksi, koska rivejä ei saa millään tasaisiksi... Mielummin vois käyttää jotai merkkejä kuten - tai ~...
 
Lyhyellä ikäerolla vauvaa yrittävät helmikuussa 2011


MAANANTAI 28.2.2011


InkeriIisakki ~~ 3.lapsi ~~ -08 & 03/10 ~~ yk 1 ~~ kp 37/28-30

maijamehi ~~ 3. (4.) lapsi ~~ -03, (-08) & 08/10 yk x ~~ kp 32-33/35

tikru84 ~~ 2. lapsi ~~ 04/10 ~~ yk1 ~~ kp 25/??

Vattunen ~~ 2.lapsi ~~ 08/10 ~~ yk3 ~~ kp 21/35-38

Lara- ~~ 2.lapsi ~~ 09/10 ~~ yk1 ~~ kp 10/??

Sunflower11 ~~ 3.lapsi ~~ -08 & 03/10 ~~ yk 3 ~~ kp 4/28-31

Veetio ~~ 2. lapsi ~~ 02/10 ~~ yk 5 ~~ kp xx/xx

Moonchaser ~~ 3.lapsi ~~ -05 & -09/10 ~~ yk x ~~ kp xx/xx

Jennir ~~ 2. lapsi ~~ 07/10 ~~ yk x ~~ kp xx/xx

aliisa10 ~~ 2. lapsi ~~ 07/10 ~~ yk x ~~ kp xx/xx
 
Viimeksi muokattu:
Onko noin ^ esim ok ainakin näin alkuun? Vähän on hankalaa laittaa kaikkia kohdakkain, kun nuo "tiedot" ovat niin eri mittaisia kaikilla.. Ehkä opin kun tarpeeksi monta kertaa värkkään :whistle: Voin vähän käydä kurkkimassa muista pinoista ideoita :) Korjatkaa jos olen laittanut jotain väärin tai jos haluat lisätä kp: t, yk: n tai lapsesi sukupuolen.
 
Enpä kyllä muista mistä nimimerkin olen keksinyt? Olen käyttänyt tätä jo vuosia aikaisemmin esim. perhekerhon sivuilla ja punaisellaviivalla ym. Vadelmista yllä olen aina pitänyt, olisiko ollut silloin joku himo päällä? :)
 
InkeriIisakki ~~ 3.lapsi ~~ -08 & 03/10 ~~ yk 1 ~~ kp 30/28-30

Minäkin tuun. meillä tulis lasten väliin toi sopivasti 1v ja 9kk ikäeroa. :D
Vai oisko se sitten 1v ja 8kk näiden nuorimmaisten väliin jos nyt tärppäis.. Huomenna testaan jos tätiä ei näy.
 
Moonchaser: Kiitos listasta :) Mones päivä sun vauva olikaan syntynyt? Meil tuli 16.9. Mites teillä menee? Utelen vaan, kun on niin samanikäsiä lapsoset :) Me alotettiin maistelee broileria ja kiinteetä menee 3-4krt pvssä, nukutaan 7-10h yöunia putkeen ja harjotellaan ryömimistä... Lattialla viuhtoo ja kiljuu ja kuola lentää :D

Mulla onkin kp3, tänään onkin jo maanatai :D

Kiva, kun tänne on tullu porukkaa lisää!! :)
 
Hei,
täälläkin on kakkosen yritys käynnissä...

tikru84 ~~ 2. lapsi ~~ poika 04/10 ~~ yk1 ~~ kp25/??

Olen 26-vuotias 04/10 syntyneen pojan äiti. Minipillereitä söin puol vuotta, jätettiin pois jouluaattona ;) Ja ekat menkat synnyksen jälkeen tulikin vasta tammikuun lopulla, joten kierron pituudesta ei oo mitään hajua...
 

Yhteistyössä