M
mietin
Vieras
Jos joku tietää, niin kertokoon seuraavaa:
Onko mahdollista tehdä lyhennettyä työaikaa, jos 3-vuotias on päiväkodissa ja reilu 1-vuotias kotihoidossa mummulla työpäivien ajan?
Onko mahdollista tehdä lyhennettyä työaikaa, jos 3-vuotias on päiväkodissa ja reilu 1-vuotias kotihoidossa mummulla työpäivien ajan?