Teen osa-aikaisella hoitovapaalla 30h/4pv viikossa, palkka 82,76% normaalista. IT-ala valtiolla. Käteen jää pari tonnia, ihan siedettävää. Onneksi miehellä on tuplatulot. Neljäpäiväinen viikko on kyllä paras päätös kahden vuoden kotonaolon jälkeen, aion jatkaa niin pitkään kuin saa.
Työajat on mulla liukuman puitteissa 7-9 välillä töihin oman hotsituksen mukaan. Menen seitsemäksi, pääsen kolmelta, ilta on pitkä ja lapselle tulee siedettävänpituinen hoitopäivä kun mies vie hänet vasta puoli yhdeksän maissa ja minä olen hakemassa jo ennen neljää.