Lyhennettyä työaikaa tekevät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1290€ ja teen 6tuntista päivää viitenä päivänä viikossa. Ja minulle ihan sopiva homma. Aamulla laitan lapset kouluun ja lähden itse töihin. 8.30 aloitan hommat. Työpäivä päättyy klo 14.30, Haen pinimmän päiväkodista ja kerkeen lähes kotiin ku lasten taksi tulee.
Ja mikä parasta. En ole tuhottoman väsyny illalla,et jaksan touhuta ja ulkoilla lasten kans vielä. Ja tehdä kotihommat ihan hyvin.
Toista oli kun tein täyttä päivää ja työmatkaanki meni tunti aamuin illoin.

Kuusi tuntia päivässä, palkka samassa suhteessa eli 80 prosenttiä täydestä. Meillä pieni lapsi ja erittäin tyytyväinen olen. Hyvin rahat riittää ja ihana olla lapsen kanssa iltapäivisin jo aiemmin.

6 h / pv 5xviikossa.Työt alkaa 8-loppuu 15.

Työn koen raskaana,ainakin saunotuspäivinä ja silloin kun tehtäviä paikkoja on monta suurta samalle päivälle (kiitos kuulunee sille onnettomalle joka tekee työlistat)..Olen siis kotiavustaja.
Palkka on pieni,vajaan 1000 e / kk (eli teen työtä 80 % palkalla)

Teen vuorotyötä hoitoalalla ja minulla on 3 ylimääräistä vapaapäivää 3 viikossa. Eli vapaapäivät ovat miten sattuu, joskus on 3-5 päivää vapaata ja pidempi työjakso ja joskus lyhyempiä työputkia esim. 2-3 päivää töitä ja 2 vapaata. Ja palkka on 80 % täydestä + vuorolisät.

Teen osa-aikaisella hoitovapaalla 30h/4pv viikossa, palkka 82,76% normaalista. IT-ala valtiolla. Käteen jää pari tonnia, ihan siedettävää. Onneksi miehellä on tuplatulot. Neljäpäiväinen viikko on kyllä paras päätös kahden vuoden kotonaolon jälkeen, aion jatkaa niin pitkään kuin saa.

Työajat on mulla liukuman puitteissa 7-9 välillä töihin oman hotsituksen mukaan. Menen seitsemäksi, pääsen kolmelta, ilta on pitkä ja lapselle tulee siedettävänpituinen hoitopäivä kun mies vie hänet vasta puoli yhdeksän maissa ja minä olen hakemassa jo ennen neljää.

Teen 70% työaikaa, eli 5h päivä viitenä päivänä viikossa. Palkka luonnollisesti 70% kokoaikaisesta palkasta (käteen jää reilut 1800e). Olen ollut tosi tyytyväinen tähän systeemiin.

Teen 4-7-tuntista päivää, ihan tyytyväinen olen tuohon, ei mene täysin mehut töissä ja on sitä vapaatakin vähän. Palkkaa saan sen mukaan paljonko tunteja tulee, elikkä olen tuntipalkalla töissä.

Mä olen osatyökyvyttömyyseläkkeellä. Teen 60% työaikaa, palkka 55%. Lisäksi saan puolikkaan eläkkeen. Yhteensä ovat pari tonnia. Töissä olen 4x5,5 tuntia.

Aikaisemmin olin osittaisella hoitovapaalla, siloin työaika oli 80% ja palkka myös 80%. Päälle tuli se Kelan huima 90,- (vai mitä se nyt olikaan?)

Teen 7-15 päiviä 4xvko (meillä mennään 3 vko työvuorolistoissa ja siihen vielä 1 exta vp). Joskus on päivät klo 16. Omassa työssä ei toimisi lyhennetty pvä vaan tuo 1 ylimääräinen vp. Palkka 1896€- verot ym.

Yhteistyössä