Luvaton sormeilu johti vankeustuomioon, mutta olisiko johtanut, jos asetelma olisi ollut toisinpäin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24823170]Miksi tuossa ei suoraan sanota että nainen oli niin humalassa, että oli sammumassa?
En ymmärrä tuossa miten se muija muuten oli aina välillä hereillä ja välillä ihan taju kankaalla.

Ja siitähän me kaikki ollaan samaa mieltä, että sammuneeseen ei mitään sormia tungeta..[/QUOTE]

No kyllähän tossa uutisessa oli muutenkin vedetty mutkat suoriksi. Ensinnäkin, EHDOLLINEN VANKEUSTUOMIO tarkoittaa sitä, että joutuu vankilaan JOS tekee uuden rikoksen koeaikana. Jos ei tee rikoksia, ei joudu vankilaan.

Ja mitenhän mies menetti opiskelupaikkansa? Ilmeisesti oli sitten lastenhoitoalalla tms. opiskelemassa jossa tietenkään seksuaalirikollisia ei kaivata. Muuten ei kyllä opiskeluihin luulis vaikuttavan ehdollisen tuomion.

[QUOTE="diu";24823187]No kyllähän tossa uutisessa oli muutenkin vedetty mutkat suoriksi. Ensinnäkin, EHDOLLINEN VANKEUSTUOMIO tarkoittaa sitä, että joutuu vankilaan JOS tekee uuden rikoksen koeaikana. Jos ei tee rikoksia, ei joudu vankilaan.

Ja mitenhän mies menetti opiskelupaikkansa? Ilmeisesti oli sitten lastenhoitoalalla tms. opiskelemassa jossa tietenkään seksuaalirikollisia ei kaivata. Muuten ei kyllä opiskeluihin luulis vaikuttavan ehdollisen tuomion.[/QUOTE]

Joutuuko se nyt sitten lopulta linnaan?
Miten hovioikeus KOVENTAA tuomiota EHDOLLISEKSI?
Mikä se käräjäoikeuden antama tuomio mahtoi olla, voiko seksuaalirikoksesta edes saada pelkkiä sakkoja?

[QUOTE="vieras";24823206]Joutuuko se nyt sitten lopulta linnaan?
Miten hovioikeus KOVENTAA tuomiota EHDOLLISEKSI?
Mikä se käräjäoikeuden antama tuomio mahtoi olla, voiko seksuaalirikoksesta edes saada pelkkiä sakkoja?[/QUOTE]

No tuossa kyllä puhuttiin että joutuisi linnaan, eli joko on tehnyt uuden samankaltaisen rikoksen tai sitten lehti vääristelee.

Kyllähän se ehdollinen on kovempi kuin sakkorangaistus, sakkorangaistuksessa ei ole pelkoa linnaan joutumisesta mutta ehdollisessa on, JOS tekee uuden rikoksen.
Kai tuollaisestakin rikoksesta voi antaa vain sakkoja, jos on esim. katsottu lieventävänä asiana sekin ettei asianomistaja vaadi rangaistusta. Sekavia ovat oikeuslaitosten tiet.

Mä en ymmärrä näitä. Parilla on ollut jo seksisuhde ja toinen jää kahden iltaa viettämään, ollaan alasti ammeessa yms. ja sitten nukahdetaan... Nykypäivänä lähes kuka vain voi tehdä rikosilmoituksen, kunhan muistaa käyttäytyä sen mukaisesti, että varmasti toinen tekee rikkeen.

[QUOTE="unto";24823071]Sormen työntämistä naisen sisään tulee verrata tilanteeseen, jossa nainen hyväilee miehen penistä, esim. ottaa sen käteensä.[/QUOTE]

Ei se kyllä ihan sama asia ole, jos tunkee sormen/sormet sisään. Jos olisi "vain" lääppinyt niin sitten olisi verrattavissa.

Ei se kyllä ihan sama asia ole, jos tunkee sormen/sormet sisään. Jos olisi "vain" lääppinyt niin sitten olisi verrattavissa.
Tällä logiikalla miehen raiskaaminen onkin jo astetta vaikeampaa. Jos esim. nainen sitoo miehen kiinni, hyppää pippelin päälle (pippeli kun voi jäykistyä, vaikka mies ei sitä haluaisikaan) ja sujauttaa sen sisäänsä. Kyseessä ei logiikkasi mukaan ole sama asia kuin naisen sormettaminen, koska miehen sisään ei työnnetty mitään.

Mä en ymmärrä näitä. Parilla on ollut jo seksisuhde ja toinen jää kahden iltaa viettämään, ollaan alasti ammeessa yms. ja sitten nukahdetaan... Nykypäivänä lähes kuka vain voi tehdä rikosilmoituksen, kunhan muistaa käyttäytyä sen mukaisesti, että varmasti toinen tekee rikkeen.

Mutta kun nainen oli jo ilmaissut ETTÄ EI HALUA!!!!! Eikö mene kalloon?

Mieti kaikkia niitä miehiä, joiden kanssa sinulla on joskus seksiä. Kun nukahdat, kuka vain heistä saa tunkea ulokkeitaan sinuun. Näin sinun logiikallasi.

• Tykkää
Reactions: Akaatti
Jos se vitun ämmä antaa sen miehen riisua sen ja tulla sen kanssa alasti kylpyyn niin kyllä se mies voi ihan syyllä olettaa, että se voi edetä siitä pidemmälle. Jos se muija ei olis halunnu mitään tollasta, niin sen olis jo ihan alkuun pitäny pistää sillä stoppi. Olihan se tahditonta siltä mieheltä joo, olis pitäny lämmittää sitä muijaa enemmän vielä, mutta ei se nyt mikään ehdonalaiseen vankeuteen syyllistävä rikos todellakaan ole. Eihän se kuitenkaan mitään muuta tehny kun pistäny sormen sen vittuun, big deal.

[QUOTE="mä";24823410]Tällä logiikalla miehen raiskaaminen onkin jo astetta vaikeampaa. Jos esim. nainen sitoo miehen kiinni, hyppää pippelin päälle (pippeli kun voi jäykistyä, vaikka mies ei sitä haluaisikaan) ja sujauttaa sen sisäänsä. Kyseessä ei logiikkasi mukaan ole sama asia kuin naisen sormettaminen, koska miehen sisään ei työnnetty mitään.[/QUOTE]

Tuo olisi raiskaus.

• Tykkää
Mutta kun nainen oli jo ilmaissut ETTÄ EI HALUA!!!!! Eikö mene kalloon?

Joo, ei halua "tunkeutumista".

-muuten vaan jäädään kahdestaan nauttimaan
-muuten vaan annetaan riisua alasti
-muuten vaan annetaan kantaa kylpyyn (alasti)
-muuten vaan annetaan tulla samaan kylpyammeeseen (alasti)
-muuten vaan puetaan vain kylpytakki ja mennään takasin soffalle
-do the math...

Raivostuttaa nämä tällaiset tuuliviirit. Koita siinä nyt miehenä olla kun aina saa pelätä naisen katumusharjoituksia.

Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;24823646:
Joo, ei halua "tunkeutumista".

-muuten vaan jäädään kahdestaan nauttimaan
-muuten vaan annetaan riisua alasti
-muuten vaan annetaan kantaa kylpyyn (alasti)
-muuten vaan annetaan tulla samaan kylpyammeeseen (alasti)
-muuten vaan puetaan vain kylpytakki ja mennään takasin soffalle
-do the math...

Raivostuttaa nämä tällaiset tuuliviirit. Koita siinä nyt miehenä olla kun aina saa pelätä naisen katumusharjoituksia.

Kyllä minun mieheni voi minut laittaa kylpyyn, riisua, kantaa ja vaikka pestä mun hiuksetkin. Mutta jos sanon, että en halua seksiä, hän ei väkipakolla yritä minua siihen pakottaa. Minä olen alasti kotona aina. Ei se tarkoita, että olen ainavalmis.

Ilman toisen kunnioittamista ei voi olla mitään hyvää parisuhdetta. Ihmisen täytyy olla jotenkin heikkolahjainen, jos ei ymmärrä sitä, että toisen kantaminen pesulle ei tarkoita sitä, että silloin on oikeus alkaa toista kopeloimaan ja pakottamaan.

Mutta sinusta olen muutenkin saanut aika aivottoman kuvan tällä palstalla. Sulla on pari ruuvia irti puolet päästä varmaan luhistunut muutenkin.

Jos se vitun ämmä antaa sen miehen riisua sen ja tulla sen kanssa alasti kylpyyn niin kyllä se mies voi ihan syyllä olettaa, että se voi edetä siitä pidemmälle. Jos se muija ei olis halunnu mitään tollasta, niin sen olis jo ihan alkuun pitäny pistää sillä stoppi. Olihan se tahditonta siltä mieheltä joo, olis pitäny lämmittää sitä muijaa enemmän vielä, mutta ei se nyt mikään ehdonalaiseen vankeuteen syyllistävä rikos todellakaan ole. Eihän se kuitenkaan mitään muuta tehny kun pistäny sormen sen vittuun, big deal.

Tarkoittaako alastomuus ja peseytyminen sitä, että saa raiskata?

Entä yhteissaunat? Tarkoittaako niihinkin osallistuminen, että kukaan osallistuneista ei saa itse päättää ajankohtaa, jolloin suostuu seksiin?

[QUOTE="vieras";24823721]Entäs nukkuvan miehen käpälöiminen, ei siinäkään mitään sisään tungeta. Käsittämätöntä, että miehelle ei muka vastaavaa voi tehdä, ellei tunge virtsaputkeen jotain.[/QUOTE]

Se olisi myös väärin! Kumma kun ei ihmiset saa nykyään rauhassa edes nukkua, ilman että on joku sekopää hinkkaamassa!

Ainoan poikkeuksen muodotsaa pariskunnat, jotka ovat asiasta erikseen sopineet, että yölläkin saa tulla hätyyttämään.

131859193854.gif

Kävisittekö kiinni nukahtaneen miehen penikseen jos hän olisi aiemmin illalla kieltäytynyt edes suutelemasta ja sanonut haluavansa vain jutella? Itse en kävisi, koska se olisi todellakin väärin.

Ei helvetti näitä kommentteja niin täällä kuin Iltalehdenkin palstalla! Tietenkään ei saa tunkea sormia keneneenkään ilman lupaa, varsinkin kun toinen on tiedottomassa tilassa. Joku yhdessä otettu kylpy ei liity asiaan mitenkään, eikä sekään että joskus aiemmin on harrastettu seksiä.

• Tykkää
[QUOTE="rrr";24823903] Joku yhdessä otettu kylpy ei liity asiaan mitenkään, eikä sekään että joskus aiemmin on harrastettu seksiä.[/QUOTE]

Ai ei liity vai? Muistelepa omaa nuoruuttas ja ekoja treffejä...

Tuossa oli kaikki ainekset seksiin. Tuskin meni sen takia kylpyyn että tuli muutossa hiki.

En nyt puolustele tuota tekoa mutta ei tuolla akalla kyllä kaikki muumit ollu laaksossa.

Yhteistyössä