V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minulla on lupa nauttia vieraista ja käytänkin sitä. On vain pari ehtoa: Ei tuttuja eikä mitään yhteydenpitoa jälkeenpäin. Ukko ei halua tavata napalankojaan. Lisäksi tauteja ei saa hankkia. Kylpylähotelleista ja Lapin hiihtokeskuksista olen löytänyt mukavia kertakäyttösulhoja.Miksi naiset ei halua, että miehet antaa niille luvan mennä nauttimaan toisen kanssa ...
Minulla on lupa nauttia vieraista ja käytänkin sitä. On vain pari ehtoa: Ei tuttuja eikä mitään yhteydenpitoa jälkeenpäin. Ukko ei halua tavata napalankojaan. Lisäksi tauteja ei saa hankkia. Kylpylähotelleista ja Lapin hiihtokeskuksista olen löytänyt mukavia kertakäyttösulhoja.
Napalanko kuuluu ydinperheeseen. Pari vuotta sitten Vantaa Hotellilla pokaamani rouva toivotti seksin jälkeen minut tervetulleeksi pappissukuun. Hänen miehensä on maaseutuseurakunnan kirkkoherra.Tuo napalanko on ihana termi - oma nainen myös on tuota joskus käyttänyt
![]()
Kauniille asialle hieno nimi, eikä mitään moralisointia.Tuo napalanko on ihana termi - oma nainen myös on tuota joskus käyttänyt
![]()
Voit perustella syyt miksi teillä näin toimitaan. Järkevä ihminen ymmärtää varmasti miksi tykkäät olla vieraan kanssa.Ystävättäreni järkyttyi, kun kerroin että mieheni pitää minua kädestä samalla kun toinen mies, saksalainen ystävämme rakastelee minua. Mitä minä hänelle sanon?
onko vaimosi kertonut, miltä se tuntui kun pääsi tuon miehen pantavaksi. Itse kiihottaa ajatus juuri tuosta - kuinka vaimo otetaan koska oma "luonne" ei ole sellainen.Minulla on napalanko samassa kaupungissa. Hän tietää, ja tietää senkin että minä tiedän. En tiedä mitä epävarmuutta vaimoni meidän seurusteluaikanamme koki tai mitä haki, mutta jälkeenpäin minulle on selvinnyt, että hän oli mennyt tanssiravintolaan ilmeisti varta vasten hakemaan miesseuraa yhden yön jutulle. Ehkä hän romanttisen suhteemme oheen halusi naida ja tulla naiduksi silkasta himosta. Ensin tämä järkytti minua, mutta nyttemmin se on yksi fantasioistani, jonka haluaisin myös toteutuvan. En tosin tämän napalankoni kanssa, joka on tunnettu öykkäri ja rehentelijä.
Naisilla yleinen fantasia tulla vieraan ottamaksi, niin omalla vaimollakin, olla niin kovan himon kohde, että miehen olisi pakko tyydyttä himonsa häneen. Meidän omassa seksissä toteutan sitä parhaani mukaan, en tiedä mitä hän siinä meidän hetkenä miettii, mutta niillä kerroilla on kyllä valuvan märkä.Minulla on napalanko samassa kaupungissa. Hän tietää, ja tietää senkin että minä tiedän. En tiedä mitä epävarmuutta vaimoni meidän seurusteluaikanamme koki tai mitä haki, mutta jälkeenpäin minulle on selvinnyt, että hän oli mennyt tanssiravintolaan ilmeisti varta vasten hakemaan miesseuraa yhden yön jutulle. Ehkä hän romanttisen suhteemme oheen halusi naida ja tulla naiduksi silkasta himosta. Ensin tämä järkytti minua, mutta nyttemmin se on yksi fantasioistani, jonka haluaisin myös toteutuvan. En tosin tämän napalankoni kanssa, joka on tunnettu öykkäri ja rehentelijä.