Luvalla nauttimaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi naiset ei halua, että miehet antaa niille luvan mennä nauttimaan toisen kanssa ...
Minulla on lupa nauttia vieraista ja käytänkin sitä. On vain pari ehtoa: Ei tuttuja eikä mitään yhteydenpitoa jälkeenpäin. Ukko ei halua tavata napalankojaan. Lisäksi tauteja ei saa hankkia. Kylpylähotelleista ja Lapin hiihtokeskuksista olen löytänyt mukavia kertakäyttösulhoja.

• Tykkää
Reactions: Fransiscus
Olen rouvalle antanut luvan ottaa tilaisuudesta kiinni jos olusuhteet on sellaiset, ei hän innosta alkanut hyppimään, mutta kun lähti duunijutuissa pariksi yöksi tapahtumaan, olin hankkinut kortsupaketin, näytin sitä ja pistin meikkipussiin, hän hymähti hyväksyvästi. Ekalla kertaa paketti tuli avaamattomana himaan ja rouva oli nostanut sen kylppärin peilikaappiin josta siirsin sen takaisin meikkipussiin ennen seuraavaa matkaa. Jopas tärppäsi, ei paketti löytynyt palatessa pussista, vaan se oli matkalaukussa ja viidestä kolme oli hävinnyt! Kyselin tapauksesta "matkoilla sattuu ja tapahtuu kaikenlaista" eikä luvannut kertoa yksityiskohtia!
Minua kiihottaa ihan hel..sti rouvan salainan seikkailu, parikertaa tämän jälkeen hän on ollut matkoilla, kortsut ovat palautuneet, olisko eka kerta riittänyt tai ei ollut hyvä kokemus vai miellyttävä kumppani hakusessa?

• Tykkää
Reactions: Fransiscus
Napalanko, mainio sana kuvaamaan tätä oudonkarheaa tunnetta kahden miehen välillä. Meidät oli vaimon kanssa kutsuttu erään keski-ikäisen leskimiehen mökille grillaamaan ja saunomaan. Mies oli tuttu meille vuosien takaa, niin tuttu, että puoliksi leikillään kysyi saisiko hänkin naida. Oltiin siinä juuri noustu uimasta, sauna lämpeni, ja siinä kylvyn aikana, puusaunan ja vastan tuoksussa asia alkoi kypsyä toteuttamiskelpoiseksi. Luonnontilassa luottamus ja läheisyys syvenee, ja kun vaimo antoi isäntämme kosketella itseään, tunnustella hieman sieltä ja täältä, sovimme yksimielisesti jatkosta.

Minulla on napalanko samassa kaupungissa. Hän tietää, ja tietää senkin että minä tiedän. En tiedä mitä epävarmuutta vaimoni meidän seurusteluaikanamme koki tai mitä haki, mutta jälkeenpäin minulle on selvinnyt, että hän oli mennyt tanssiravintolaan ilmeisti varta vasten hakemaan miesseuraa yhden yön jutulle. Ehkä hän romanttisen suhteemme oheen halusi naida ja tulla naiduksi silkasta himosta. Ensin tämä järkytti minua, mutta nyttemmin se on yksi fantasioistani, jonka haluaisin myös toteutuvan. En tosin tämän napalankoni kanssa, joka on tunnettu öykkäri ja rehentelijä.

Minulla on napalanko samassa kaupungissa. Hän tietää, ja tietää senkin että minä tiedän. En tiedä mitä epävarmuutta vaimoni meidän seurusteluaikanamme koki tai mitä haki, mutta jälkeenpäin minulle on selvinnyt, että hän oli mennyt tanssiravintolaan ilmeisti varta vasten hakemaan miesseuraa yhden yön jutulle. Ehkä hän romanttisen suhteemme oheen halusi naida ja tulla naiduksi silkasta himosta. Ensin tämä järkytti minua, mutta nyttemmin se on yksi fantasioistani, jonka haluaisin myös toteutuvan. En tosin tämän napalankoni kanssa, joka on tunnettu öykkäri ja rehentelijä.
onko vaimosi kertonut, miltä se tuntui kun pääsi tuon miehen pantavaksi. Itse kiihottaa ajatus juuri tuosta - kuinka vaimo otetaan koska oma "luonne" ei ole sellainen.

Naisilla yleinen fantasia tulla vieraan ottamaksi, niin omalla vaimollakin, olla niin kovan himon kohde, että miehen olisi pakko tyydyttä himonsa häneen. Meidän omassa seksissä toteutan sitä parhaani mukaan, en tiedä mitä hän siinä meidän hetkenä miettii, mutta niillä kerroilla on kyllä valuvan märkä.
Ikää itsellä jo lähempänä kuutta kuin viittäkymppiä, heppi ei enään ihan sormia napsauttamalla pystyyn nouse, jää sellainen täydellinen "väkisin" ottaminen jo tekemättä. Mutta ei vaimo jonkun nuoremman ottamaksikaan halua, asiasta voitaisiin ainakin keskustella, jos sellainen kiinnostaisi, ehkä siihen voisin suostuakkin. tavallaan kiehtoo ajatus omasta naisesta nauttimassa seksistä ilman muita tunteita.