luuserimiehen vaimo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimoke
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tomera täti:
En jaksanut lukea, mitä vastauksia olet muilta saanut.. Mitä, jos alkaisit pikku hiljaa kädestä pitäen opettaan miehelle tärkeimmät asiat, mitkä haluat hänen tekevän. Itse olen opettanut vuosien saatossa miehelleni asioita pyykin pesusta sokeripalan kytkemiseen.

Saisinko siitä itse muuta kuin stressiä? :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
yritän hyväksyä.. ei sitä silloin 6-7vuotta sitten ku alettiin seurustella niin huomannut tällaisia asioita..

Tänään mieheni soitti kaupasta 6kertaa, neljästi perunoista ja kahdesti lihasta! Ja lopulta mies tuli ilman perunoita. Sain kohtauksen ja käännytin ovelta. lopulta saatiin perunoita. Sitten se pyytää anteeks kun unohti. ja mulle tulee paha mieli kun olin luuserille äkäinen. Pitäshän mun jo tajuta ettei mun luuseri parempaan pysty.

olen ollut naimisissa miehen kanssa joka ei osaa naulata, korjata mitään, autosta puhumattakaan..kortti sillä on ja osaa ajaa.. ruokaakin laittaa jos on kirjallinen ohje..lapia meillä on ..sanotaanko enenmmän kuin normiperheessä..

mies soittaa joka kerta kaupasta että mitäs piti olla.. ja aina joku asia unohtuu AINA...ja AINA soittaa ja kysyy että mihinkä aikaan korisharkat yhellä lapsella loppuukaan.. joka päivä kysyy mihin aikaan lpset pääsee koulusta että voi käydä antamassa kyydin jos on huono ilma..j mie joudun soittelemaan tk soitot ..hammaslääkärit jne jne..

kaveri porukoissa tavis asiat juttelen minä.. jos mennään maailman politiikan syövereihin on sitten miehen vuoro..

ei miun mies luuseri ole se on vaan nörtti.. ja oiein rakas nörtti onkin :heart:

Yhteistyössä