luuserimiehen vaimo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimoke
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimoke

Vieras
Auttakaa nyt hyvänen aika.
Mieheni ei tiedä autoista mitään. Ei osaa laittaa ruokaa. ei pestä pyykkiä. Ei lukea karttaa. ei osaa olla vihainen. Ei osaa ...mitään.

Mutta ei myöskään koskaan ole lyönyt, eikä lyö minua, ei varmasti petä jne.. mutta jokin mättää.. tuntuu että se on liian kiltti. Eikä osaa mitään, mitä miehet yleensä.

no osaa se rakastella, käy töissä ja yhessä maksetaan laskut nyt kun minäkin oon töissä, mutta kun jään äippälomalle, mies maksaa suurimman osan.

Mutta silti! vasta kavereitten kanssa juteltiin autoista jne, tuntuu että mun naiskaverit tietää palljon enemmän autoista ja rakennusasioista kuin mun mies.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no osaa se rakastella, käy töissä ja yhessä maksetaan laskut nyt kun minäkin oon töissä, mutta kun jään äippälomalle, mies maksaa suurimman osan.

Mutta silti! vasta kavereitten kanssa juteltiin autoista jne, tuntuu että mun naiskaverit tietää palljon enemmän autoista ja rakennusasioista kuin mun mies.

mitä kamalaa tuossa on, ei kaikki miehet ole autojen kanssa kaikkitietäviä jne...
mitäs jos jois/pelais kaikki rahat/hakkais...
jos on kiltti, fiksu, ihana mies ja isä niin aikalailla lähellä täydellistähän se on!!

Miks ihmeessä autoista ja rakentamisesta pitää tietää jotain?

ajattele, että olisitte illallisella kaveriporukan kanssa ja kysyttäis jotain..koska pitää vaihtaa talvirenkaat.. minä tiedän, mutta mieheni ei.. tai jotain muuta yksinkertasta. Kaveriporukassa usein tulee fiilis, että voisin nostaa käden ja vilkuttaa; täällä on luuserimiehen vaimo!

Rakastan kyllä miestäni, mutta tänäänkin, kun hän kävi kaupassa, odottelin lasten kanssa kotona..ja voi että sitä sähläystä! lopuksi vain nauroin..

ajattele, että olisitte illallisella kaveriporukan kanssa ja kysyttäis jotain..koska pitää vaihtaa talvirenkaat.. minä tiedän, mutta mieheni ei.. tai jotain muuta yksinkertasta. Kaveriporukassa usein tulee fiilis, että voisin nostaa käden ja vilkuttaa; täällä on luuserimiehen vaimo!

Rakastan kyllä miestäni, mutta tänäänkin, kun hän kävi kaupassa, odottelin lasten kanssa kotona..ja voi että sitä sähläystä! lopuksi vain nauroin..

ole onnellinen, että "ongelma" on noin pieni... tai olematon...

Kauhee myötähäpeä tulee aina porukassa jos sielä joku avoimesti häpeää puolisoaan tai vielä pahempaa, alkaa sättimään ja arvostelemaan muiden kuullen! Kasvattakaa se oma itsetunto niin suureksi, että voitte hyväksyä muiden puutteet!

onko Sinulla heikko itsetunto, tarvitset kaikki tietävän miehen pönkittämään egoasi?

miksi teit lapsen sellaisen miehen kanssa joka on mielestäsi luuseri?

ja ihan nyt vinkki, hyväksy miehesi.

yritän hyväksyä.. ei sitä silloin 6-7vuotta sitten ku alettiin seurustella niin huomannut tällaisia asioita..

Tänään mieheni soitti kaupasta 6kertaa, neljästi perunoista ja kahdesti lihasta! Ja lopulta mies tuli ilman perunoita. Sain kohtauksen ja käännytin ovelta. lopulta saatiin perunoita. Sitten se pyytää anteeks kun unohti. ja mulle tulee paha mieli kun olin luuserille äkäinen. Pitäshän mun jo tajuta ettei mun luuseri parempaan pysty.

yritän hyväksyä.. ei sitä silloin 6-7vuotta sitten ku alettiin seurustella niin huomannut tällaisia asioita..

Tänään mieheni soitti kaupasta 6kertaa, neljästi perunoista ja kahdesti lihasta! Ja lopulta mies tuli ilman perunoita. Sain kohtauksen ja käännytin ovelta. lopulta saatiin perunoita. Sitten se pyytää anteeks kun unohti. ja mulle tulee paha mieli kun olin luuserille äkäinen. Pitäshän mun jo tajuta ettei mun luuseri parempaan pysty.

Ootko varma, ettei oo oikeasti ongelmia muistin kanssa? Kuulostaa jotenkin alistuneelta..

mun mies käytti kerran 2 päivän ostoksiin 7kymppiä, eikä siinä edes ollut mitään lihaa, broileria, perunaa, riisiä tms. mistä olisin voinut ruokaa tehdä..!
joten käyn edellen itse kaupassa, lapsiluku jo isompi jne. mutta jotkut asiat vaan on paras hoitaa itse :) pääasia että se mies on kunnollinen. joitakin asioita ei vaan osaa kerralla tai kahdella niin että se toimii :) kukaan.

no ei oo, kun tekee sellasta työtä jossa tarvii paljonkin muistia. Muisti kyllä perunat, mutta syy soittoihin oli että millaisia perunoita.. Lopuksi sanoin että kunhan jotain tuot.. mut ei sitte muistanu niitäkään..

no ei oo, kun tekee sellasta työtä jossa tarvii paljonkin muistia. Muisti kyllä perunat, mutta syy soittoihin oli että millaisia perunoita.. Lopuksi sanoin että kunhan jotain tuot.. mut ei sitte muistanu niitäkään..

:( no vaikeehan tuohon on mitään sanoa...ymmärrän kyllä toisaalta et ärsyttää avuttomuus

Meillä on ihan vastaavaa. Siis tuo et se soittelee kaupasta ja unohtaa puolet ostoksista. Mä olen jo niin tottunut siihen. :) Miehiä ei ole luotu käymään ruokakaupassa.

Alkuperäinen kirjoittaja kyl:

mun mies käytti kerran 2 päivän ostoksiin 7kymppiä, eikä siinä edes ollut mitään lihaa, broileria, perunaa, riisiä tms. mistä olisin voinut ruokaa tehdä..!
joten käyn edellen itse kaupassa, lapsiluku jo isompi jne. mutta jotkut asiat vaan on paras hoitaa itse :) pääasia että se mies on kunnollinen. joitakin asioita ei vaan osaa kerralla tai kahdella niin että se toimii :) kukaan.

On se kuitenkin kunnollinen jne, lapsille ihana isä jne.. mutta jos vertaan muihin miehiin niin ei voi puhua saman a päivänä. kun tuntuu ettei se mun mies osaa mitään ja kaiken tarkastaa 10 kertaa ennen kuin tekee..

Alkuperäinen kirjoittaja kyl:

Miun exällä meni helposti kaupassa se "puoli päivää". :D Kassalla aina hirveän hidas rahojen kaivelu kuittien seasta ja kyllähän se aina vähän nolotti kun ihmiset hermostuneena jonotti takana ja eräällä ei mitään kiirettä missään. Exän kohdalla ei kyse ollut mistään luuseriudesta vaan hieman laiskanletkeestä asenteesta. OSASI tehdä ruokaa, siivota, pestä pyykkiä kunhan vain sai aikaiseksi.

Herkästi sitä tuomitsee ihmisen eri syistä jos pinna tuppaa palamaan usein. Joidenkin ihmisten tempperamentit ei vaan natsaa välttämättä pidemmän päälle. Kannattaa miettiä pitkään suhteen järjellisyyttä jos koko ajan vain tuntee ärsytystä ja vihaa toista kohtaan joka asian tiimoilta. Joku toinen voi oikeasti rakastaa ja arvostaa noita piirteitä mitä itse miehessäsi vihaat. Kaikkeahan ei voi tosiaan koskaan saada...

Tuosta tulee ihan mieleen eräs miespuolinen kaverini. :laugh: Joskus tuo miulle ostoksia ja kaikki pitää listata tarkalleen merkin, paketin värin, koon materiaalin ym. suhteen. Melkein suunnistuskoordinaatit pitää kirjoittaa että hän löytää oikeat tuotteet. :D Joskus hän toi kaupasta jotain ihan käsittämätöntä kun pyysin jotain tosi arkista ja varmasti suurelle osalle ihmisistä itsestäänselvää juttua tuomaan. Ei kuulemma ollut annettu tarpeeksi tarkkoja ohjeita. :p *huoh*

Siltikin ollaan hyviä kavereita ja se mies on ihana ja kiltti noin muuten. Helppo jutella kaikesta rennosti.

Yhteistyössä