luulin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja typerys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

typerys

Vieras
oon kohta 9kk seurustellu,ollaan kihloissa ja on maailman ihanin mies..oon ite bi-ja muutenki tykkään ihmisistä kaikenlaisista :) meillä oli v.loppuna pikku pippalot ja niin siinä sit kävi et päädyin kiihkeisiin suudelmiin yhen miehen kans..nyt vaan tuntuu et jotenki jäi ikävä..haluisin tavata viä..sekava olo..ihastuin jotenki niin ihmiseen <3 mun mies ei tästä tiedä,ja on juurikin tämän miehen kaveri ollu lapsuudesta asti..en vaan tiedä mitä tehdä..saiko kukaan selvää??

Tervetuloa meidän "hairahtaneiden" joukkoon! :whistle:
Täältä ei taida pahemmin sympatiaa herua, mikäli on noita aikaisempia ketjua lukeminen.

Kannattaa varmaan miettiä mitä haluat tehdä miehesi kanssa. Onko ihastus niin voimakas, että haluaisit suhteen tämän toisen kanssa, vai haluatko pysyä yhdessä miehesi kanssa? Siinäpä se pääpiirteittäin. Jos haluat jatkaa miehesi kanssa niin ei auta kun unohtaa ihastus. Minulla se on parhaillaan käynnissä ja toivottavasti hiljalleen voiton puolella. :)

Mie tiiän itestäni, että ihastun vaikka aidan seipääseen jos niikseen tulee...eli oottele kuukaus pari ainakin ja mieti sitten uudestaan, että onko se jotain muutakin kun vaan hetken huumaa.

juups kiitos teille vastanneille..on vaan kamalaa kun on näin "moni alanen" :headwall: mut oon kyllä jo alustavasti jutellu mieheni kans et haluisin vähä tilaa ja tarvis asioita miettiä..mutta luulenpa että tää on näitä heinäseipääseen ihastumisia :D kiitos :flower:

Yhteistyössä