Luulin lapsena, että...

ennenvanhaa kaikki oli mustavalkoista.
lapset synytvät peräaukosta.
kaikki ihmiset ajattelevat suomen kielellä mutta eivät vain osaa puhua sitä.
autolla pääsee niin kovaa kuin mittarissa riittää numeroita.
poikamies tarkoittaa homoa. (Jossain jääkiekkokeräilykorteissa oli mainittu pelaajan siviilisääty ja ihmettelin, kun puolet on homoja.)
15-vuotiaana pitää alkaa harrastaa seksiä.
puhelinluettelossa nimen perässä ollut mv tarkoittaa maalivahtia.
pilvet tulee tehtaiden piipuista.
pikkusisaruksia voi huijata loputtomasti.
Hitlerin etunimi oli Heil.
lentämään oppii kunhan vaan harjoittelee tarpeeksi. (Voi niitä hukkaaheitettyjä tunteja kun urkujakkaran päältä hypittiin käsiä vinhasti räpytellen.)
 
Riikka
"Ennen vanhaan" -elämän mustavalkoisuus ja pilvien muodostuminen piipusta on minullekin tuttua. Lisäksi kuvittelin, että kuolleet ihmiset muuttuvat tähdiksi ja katselevat taivaalta.
 
Kyllä vaan mieki luulin että maailma oli mustavalkonen!

ja että sauna räjähtää jos siellä pierasee.
Ja että tytöillä on jo valmiiksi vauva mahassa, ja se kasvaa siellä sitte valmiiksi ja syntyyy ku ite on sitte nainen.
:D
 
mie taas
Mulle sanottiin, että ne punaiset autot, joissa on siniset valot katolla (onko ne nyt sitten oikeesti jonkun palopäällikön autoja tms.), on salapoliiseja!!
Jos syö omenan/appelsiinin tms. siemeniä niin mahassa alkaa kasvaa puu.

Mitähän muuta...
 
tyttöjen äiti
Mä olen ollut vissiin tylsä kakara, kun en ole koskaan luullut mitään tuollaisia kummallisuuksia. 6-vuotiaana naapurin poika oli kylässä (veljen kaveri) ja saivat hupia, kun en tiennyt mikä on kondomi. Luulin, että ne on jotkut alusvaatteet. Muistan kyllä kuinka hauskaa niillä oli mun kustannuksella. Nyt kun neljäs lapsi tulossa, niin vois mennä tuolle miehelle (nykyään poliisi) kysymään, että mikähän se kondomi olikaan, kun ei oikein vieläkään ole tiedossa.!
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
Mä olen ollut vissiin tylsä kakara, kun en ole koskaan luullut mitään tuollaisia kummallisuuksia. 6-vuotiaana naapurin poika oli kylässä (veljen kaveri) ja saivat hupia, kun en tiennyt mikä on kondomi. Luulin, että ne on jotkut alusvaatteet. Muistan kyllä kuinka hauskaa niillä oli mun kustannuksella. Nyt kun neljäs lapsi tulossa, niin vois mennä tuolle miehelle (nykyään poliisi) kysymään, että mikähän se kondomi olikaan, kun ei oikein vieläkään ole tiedossa.!
Minä en tiennyt mikä on kortonki, ajattelin että se on sama kuin kartonki. Nolostuin kovasti, kun asia ilmeni minulle.
 
aamuvirkku
Lapsena jotain 50-luvun länkkäreitä katsellessani ihmettelin, kuinka jotkut ihmiset suostuvat tapettavksi elokuvan takia. Lähinnä siis inkkareita joita tipahteli pilvin pimein. ajattelin, että niille on hyvissä ajoin maksettu tosi paljon rahaa, että pystyvät tuhlaamaan ne ja nauttimaan loppuelämästään.
 
Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
mä luulin että tuo reidessä oleva rokotusarpi on alunperin isovarpaaseen pistetyistä rokotteista. sitten se vaan siirtyy kun kasvaa ;) ei ole siirtynyt kyllä mihinkään enää :LOL:
Oletkin varmaankin lopettanut pituuskasvun, mutta siihen leveyskasvuun en ota kantaa.
 
tyttöjen äiti
Mun isoäitini kertoi, että oli pessyt naamansa ojassa sammakonkudulla, jotta pisamat lähtisi! Ei lähteneet ei! Mulle uskoteltiin, että jos irvistelee ja tuuli kääntyy, niin naama jää siihen asentoon. En kyllä koskaan uskonut sitä juttua!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mr X:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
mä luulin että tuo reidessä oleva rokotusarpi on alunperin isovarpaaseen pistetyistä rokotteista. sitten se vaan siirtyy kun kasvaa ;) ei ole siirtynyt kyllä mihinkään enää :LOL:
Oletkin varmaankin lopettanut pituuskasvun, mutta siihen leveyskasvuun en ota kantaa.
no heh heh, olipas hauska lohkaisu.
 
Mä luulin et liikennevaloissa on joku kamerayhteys jonnekki, jossa joku valvoo, ja kun näkee et autoja tulee ni vaihtaa sit vihreeks :LOL:

Saatais lama-aikana työllisyyttä lisättyä mun lapsuudenaikaisilla ajatuksilla... :LOL:
 
Hei Piukku
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
Mun isoäitini kertoi, että oli pessyt naamansa ojassa sammakonkudulla, jotta pisamat lähtisi! Ei lähteneet ei! Mulle uskoteltiin, että jos irvistelee ja tuuli kääntyy, niin naama jää siihen asentoon. En kyllä koskaan uskonut sitä juttua!
Mun kaverilla oli pisamia ja hänelle oltiin sanottu, että jos naamaan vetelee teerenpaskaa niin pisamat lähtevät. Olen myös kuullut että pisamia just sanotaan teerenpaskaksi.

 
Alkuperäinen kirjoittaja EllaMaaria:
Mä luulin et liikennevaloissa on joku kamerayhteys jonnekki, jossa joku valvoo, ja kun näkee et autoja tulee ni vaihtaa sit vihreeks :LOL:
Kuten myös :D :D :D


Lisäksi luulin että pakettiautot kuljettaa pelkästään spagettia. Koska en osannut sanoa spagetti, sanoin paketti ja siitä tämä luulo :whistle: :D
 

Yhteistyössä