V
vauva-aika
Vieras
Ennen raskautta ja raskausaikanakin vielä kuvittelin että olisin tykännyt -suorastaa rakastanut- enemmän vauva-ajasta. Mutta nyt ku tuo tyttö on puolisenvuotta, viime kuukausina olen vaan odottanut että menis vauva-aika ohi ja alkaisi kävellä ja puhua.
Haaveilen siitä ajasta, joka on joskus ehkä kymmenen vuoden kulutta kun lapset (joo, vasta yksi on tällä hetkellä
) isompia että niiden kanssa voi puuhailla enemmän sellasia juttuja joista itsekkin oikeasti nautin, retkeillä, liikkua luonnossa, leipoa, askarrella..
Onhan vauvankin kanssa ihana olla ja seurailla kehitystä, mutta voin sanoa että minä ainakaan en nauti siitä jatkuvasta seuranpidosta ja lattialla makoilusta :/ Ja varmasti haikeana vuosien päästä sitä muistelen <3
Onko muita samanmoisia äitejä?
Haaveilen siitä ajasta, joka on joskus ehkä kymmenen vuoden kulutta kun lapset (joo, vasta yksi on tällä hetkellä
Onhan vauvankin kanssa ihana olla ja seurailla kehitystä, mutta voin sanoa että minä ainakaan en nauti siitä jatkuvasta seuranpidosta ja lattialla makoilusta :/ Ja varmasti haikeana vuosien päästä sitä muistelen <3
Onko muita samanmoisia äitejä?